domingo, 17 de enero de 2010

3 mosqueters ...o?

O? o què?  .... doncs o: "El Barça guanya i el Madrid perd" o en altres paraules "El valents sortim i els monyes s'adormen" o fent una contracció: "Els del Barça sortim i els dels Madrid dormen mentre s'apliquen la seva pròpia Vaselina" ...



Qualsevol d'aquets títols podria ser bo per descriure el que jo sempre he anomenat "Cap del Porc" ja que és el dibuix que em sembla  mostra el GPS amb la ruta que hem fet avui: Purgatori, a la Clota cap a l'esquerra, baixar per la vall amb un grupet de Sant Climent, pista cap els Monjos, Vallgrassa i RatPenat + Passeig Marítim: uns 40Kms que alguns dels monyons del grup han preferit estalviar-se davant la pluja abundant que no deixava pedaladar (potser a la peli Avatar, eh Klein? perque en nostre món real poca aigua ha caigut!)

En fi, que ens hem trobat al club el Sherpa, Klein i jo mateix per després d'esperar una mica rebre un missatge d'algun dels moxardonets que s'ha rajat davant del diluvi. Així doncs hem arrencat i hem fet la sortida que us he deixat més amunt.

Comentaris: són uns 40Kms i unes 1750Kcal cremades. El Sherpa ha intentat passar-se al "lado oscuro de los monyes" punxant la roda del darrera per la carretera de la Deixalleria tot començar. Canviem càmara (Sherpa, a veure si canvies la cuberta eh???) i ja al Purgatori torna-hi!, just després de la "matamascles"  ... aleshores ha comentat: "jo torno cap a casa a vuere si trobo algú del Madrid que sigui del grup i que vulgui fer servir la Vaselina amb mi" ... En Klein i jo l'hem hagut de retenir usant les notres forces i davant l'excusa de que no disponia de més càmares, he tornat a presumir de McGiver i del meu sac màgic li he tret una càmara "Black Label" que ha fet que ens acompanyés la resta de la ruta sense cap tipus de problema  ...(després d'amenaçar-lo que també portava parxes per 3 o 4 punxades més jejeje)

No cal que comenti que li hem hagut de regirar la seva bossa per treure-li la resta de vidres que portava per auto-punxar-se la roda .. jejeje (Joaquín, de bon rotllo!). Del Kabrit del Klein (tot són Ks si), dir que el tio diu que ni puja ni baixa bé ... que no fa res bé i que no es trobava bé ... a lo que li contesto més content que un jínjol: una polla com una olla! crack!. I de mi dir que gairebé em menjo un biker que pujava i no m'ha vist.

En fi tios, els que no heu vingut us heu perdut una de maca i de bon rotllo, xino xano hem anat fent kms fins que ens hem trobat al Ratpenat ... molta gent, es nota que és un esport que va a més i que la gent té ganes de sortir. Una més al sac, que tingueu bona setmana!

X.

No hay comentarios: