martes, 28 de octubre de 2008

Ruta diumenge 2/11/2008


Equip,

havent parlat amb en Joan (en semi-baixa per cop a les costelles anant enganxat) em comenta que ja que aquest cap de setmana té guàrdia i no podrà venir, li faria goig que el dia 9 fèssim alguna ruta cap a l'ermita de Sant Ramon. Per mi cap problema ...

¿Pèro què fem aquest diumenge? Està obert el concurs!

Sergio, em sembla que els únics que hi dediquem minuts al blog som tu i jo, així que si em vols trucar directament per telèfon ja ho discutim ... MAMONS! QUE TOTS ANEM FOLLATS DE TEMPS, un poquito de por favor!!

14 comentarios:

David "Mossèn" dijo...

Por alusiones ...
Yo precisamente quería poner como crítica constructiva que deberíamos trabajarnos mejor la planificación de la ruta del Domingo para evitar tiempos muertos durante la salida.

Sé que no es fácil, y sé que cuanto más opiniones se generen habrá mayor debate, pero tengo claro que tenemos que hacerlo!!


Y ya centrándonos en las próximas salidas algunos comentarios:
1. Me parece bien de cara al día 9 subir de nuevo a San Ramón, pero tendremos que ver si volvemos a repetir la ruta que hicimos o bien la planteamos en sentido inverso ...
2. Me gustaría hacer la ruta de las masías entera como añadido al CapdelPorc o SuperCapdelPorc.
3. También planteé saltar hacia Collserola antes de que nos invada el frío.
4. Ayer estaba trabajando por Sant Sadurní y me imaginé llegando en bici ...

No sé, creo que deberemos poner orden o someter a encuesta qué es lo que más nos apetece hacer cada weekend, pero salga lo que salga, seguro que será ESPECTACULAR y "podremos ir en paz por los caminos del señor".


"Mossén"

Xavi "Kanyilles" dijo...

Mossén,

home de paraula curta, home de fé.

Està molt bé tot el que comentes, però preparar la ruta no és tasca fàcil ... en una ocasió Popeye va estar molt encertat preparant la Valbuena Curta de manera que 20m. abans de cada encreuament li avisava PER VEU del camí a agafar, cosa que a part de ser molt segur (no cal mirar pantalla) estalvia parades, però soc conscient de la gran tasca que hi havia al darrera, o sigui temps, cosa de la qual tots en feu gala de no tenir.

Per altra cantó, i ja que parlem del temps, per a mi no és massa problema que anem parant, doncs suposa un petit descans, reagrupar el grup, parlar, pixar, barretes/platans/fruits secs i demés ... l´únic problema és que si es fa massa el temps s'esvaeix amb lo que la ruta a afrontar no pot ser massa llarga... altrament TOTS podem treballar la ruta a casa ja sigui amb el CompeGPS del pc, ja sigui amb el GoogleEarth (tots dos accepten molt bé el format GPX), Wikiloc i demés ... altre cop es resumeix tot en una paraula: TEMPS.
Una cosa és clara ... la segona vegada que es fa una ruta és molt més ràpida, doncs tot i que la memòria està molt carregadeta encara aguanta (per petits detalls, un arbre etc etc) per recordar quina branca agafar davant un desviament ... i sino ens queda el GPS.

A mi m'està bé fer un superCapDelPorc que ja abarca mitja ruta de les Masies, però com sempre introduint alguna possible variació:
Agafar el desviament de l'esquerra de la Clota ... agafar també la variació que vam agafar abans de Vallgrasa que tant ens va agradar (que després reculem per asfalt un petit trocet) i tot el que vulgueu proposar ....

Jo divendres marxo fora i no tornaré fins dissabte nit o matinada, ja miraré a darrera hora el correu per si haguèssiu concretat/comentat quelcom.

Calceu-vos bé, pq com foti la rasca que fot avui no descarto portar un termo ...

Ànims, ja és dimecres.

Sergio dijo...

¡Mí opinión al respecto!
Yo no es por llevar la contraria a David "Mossen", pero creo que lo de las paradas que se realizan a lo largo de la ruta no es problema. Es una opinión personal. Es una forma de volver a agruparnos todos, de comentar la "jugada" , de coger fuerzas para continuar,.... Yo no creo que ahí esté el problema. Otra cossa es que perdamos tiempo concretando la ruta que realizaremos. Eso debería esta definido el Sabado como muy tarde. Es cierto que todo debemos regresar lo más pronto posible a nuestra respectivas casas el Domingo, pero yo creo que lo de las paradas forma parte de las "salidas". ¡Lo siento David!
En cuanto a la ruta para este próximo Domingo, yo no tengo ninguna preferencia. Lo que si que inntentaría evitar es repetir la del pasado Domingo. Mas que nada para no abusar de ella y no quemarla. Creo que tenemos suficientes alternativas como para ir variando.
Otra opción para realizar la ruta más rápido y de esta forma regresar antes a casa sería aumentar el ritmo. Por ejemplo subir todos en "Pelotón" a la "Clota". (ja,ja,ja...)
¡Todos a rueda de mi!
Espero que no suene pedante, pero sinceramente creo que lo de las paradas se agradece, o por lo menos yo lo agradezco.
¡Ahí teneis servida la polémica!
Un abrazo desde mí celda. Alcatraz

Xavi "Kanyilles" dijo...

Sergio,

crec que hem contestat molt en la línia i damunt a la mateixa hora, just després del meu post he vist el teu (i això que aquest matí no hem parlat per telf eh??)

De tota manera estàs fet una puta màquina i a tu és difícil seguir-te, es nota que a la teva cel·la tens temps per exercitar-te jejeje

Apa, una abraçada.

David "Mossèn" dijo...

Eo!!! Que yo lo decía por poner algo en lo que podemos mejorar, que es la planificación de la ruta.

Si no, parece que aquí solamente sirve decir qué bonito es todo, leche!!

Estoy de acuerdo en que las paradas vienen bien (a nadie mejor que a mi), y forman parte de la salida, pero el *IMPROVISE in situ no me parece serio para unos tipos que tienen un blog colgado con previsión del tiempo incluido!

Tomadlo como queráis, par de locas, que sé que os estáis llamando todo el día ... jejejeje

Me consta que técnicamente montar la ruta es complejo y la obra de arte hecha por Toni en la penúltima salida no tiene precio.

También quiero añadir que me va bien cualquier opción de salida que se plantee, me muero de ganas de que llegue el Domingo hagamos lo que hagamos!

Y que simplemente pongo de manifiesto que estaría bien si después de toda la semana charlando no ocurre que llegamos al Domingo a las 07:45 en Knal y nos preguntamos: qué fem avui?

Apa!

Xavi "Kanyilles" dijo...

Sergio, quanta enveja hi ha per aquest món ... fins i tot l'Esglèsia topa amb un dels pecats capitals ... L'ENVEJA! MOSSÈN QUE T'EXCOMULGARAN!!

Sergio dijo...

¡Por fin Viernes!
De nuevo a las puertas de otro fin de semana. He estado mirando las previsiones del tiempo para este próximo Domingo y la verdad es que no son muy optimistas en cuanto a una mejoría. Esperemos que una vez más los hombres del tiempo vuelvan a errar en sus previsiones y la situación mejore.
Por otra paret comentaros que yo este Domingo lo tengo complicado salir en "Bici". Ganas no faltan, pero tengo un pequeño problema.
El próximo Domingo tengo que estar en Barcelona a las 13:00 "Duchado, cagado y meado" (ja,ja,ja,ja.)
He quedado con una "Piba" para comer el Domingo y veo complicado que me dé tiempo para todo. Una opción es que inicie la ruta con el "Team" y cuando lleguemos a el puerto de montaña de "La Clota" yo haga una Valvuena curta. De esta manera podré salir con vosotros y esto me permitirá llegar a casa sobre las 11:30. A pesar de esto, me interesaría saber que teneis pensado hacer este Domingo, para poderme organizar. Eso siempre que el tiempo nos lo permita.
¡Bueno familia! Espero que entendais lo dura que esla vida de soltero y que ocasiones como esta que se me presenta el próximo Domingo no se pueden desperdiciar. Ya sabeis el refrán "Dos tetas tiran más que todo el "Sunday Team" "
Espero podernos ver el Domingo.
Se aceptan propuestas.
Un abrazo. Desde mí celda. Alcatraz

Xavi "Kanyilles" dijo...

Sergio,

si no vens veritablement et trobaré a faltar ... crack, estirar d'aquest CARRO SUPERLASTRAT se'm farà difícil ... recordar que tu ets el LIDL! La resta de l'equip no parla ni opina, així que ni idea del què farem ... en fi, us deixo una ruta molt semblant a la que vam fer l'altre dia per proposar-la pel diumenge següent a lo de Sant Ramon. Per cert, l'ha penjada un paio que conec!

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=107164

Rep una abraçada i sort amb les tetes, dic amb la cita!

Xavi "Kanyilles" dijo...

Mossèn,

home de tecnologia, home del futur, home de les matemàtiques i ciencies exactes, home BlackBerry però home del silenci ...

Diuen, com bé sabràs, que perdonar és de sabis. Sàpigues que no hi ha espai al meu cos per enmagatzemar rencor cap a tu, i menys havent vist que el que tu tens és una lluita interior que fa que actuis com la nena del exorcista, guiat per una força maligne o pel mateix esgotament ...(VEO HORMIGAS MUY GRANDES!)

Per tot això he entés que el realment necesites és parlar face to face com ha passat avui a la sortida de l'escola on et prodigues poc, potser per això hom t'espera amb l'alegria de veure el guia espiritual de l'equip; així doncs t'és perdonat el teu silenci entenent que paties uns moments de reflexió interior ...

Sergio sembla que té un "parell de raons" per tenir l'ànima desplaçada cap un altre cantó ... Sergio, compte!! la perdició és a la volta d'una "curva" regirada ... i més si està moll, que està plovent ...

Companys i monyes, la pau sia en vosaltres ...

X en moments de reflexió

David "Mossèn" dijo...

Ei companys!
Blackberry Power, desde Idealog.

Bien dices que soy hombre de pocas palabras, o mejor dicho de menos palabras que otros miembros del SundayTeam ...

Bien decía Sergio en privado que llevo la polémica en la sangre ...

Y bien decía yo que llegará el Domingo y preguntaremos, qué fem avui?

Lo que está claro es qué tiene en la cabeza Sergio para el Domingo ... pecadoooor!!!!


Per cert, que haveu vist al Toni?????

Xavi "Kanyilles" dijo...

Mossèn,

tornes a encertar en els teus comentaris ben guiat per la teva força interior (o els donuts que et deus haver fotut, mamó!)

Dius veritats que fereixen com punyals ... per cert, qui és aquest Toni pel que preguntes? parles d'alguna entitat de la part fosca de l'avern? algú que s'ha passat al bàndol d'un escalador anomenat Joan?

Mossèn, som pocs, però el Cel sempre romandrà obert, encara que només sigui per una ànima.

Per cert, ja m'està bé fer un SuperCapDelPorc amb variació afegida, només hauriem de concretar si anem o no ... jo si només xispeja m'hi apunto ... si plou a sac passant ...

X

Toni dijo...

Hola bikers. No he desaparegut. Es que no tots tenim el privilegi de treballar en una botiga on tenim tot el temps del mon per tocar-nos els collons (propis i dels demés) i navegar, xatejar, ets.

Dit això, de bon rotllo, crec que diumenge pinta molt malament. Segons la previsió del blog, "Fuertes Lluvias". Si poguessim surtir, podriem aprofitar per fer les "variants" i possibles nous camins que trobem quan fem les rutes habituals. Ja direu.

David "Mossèn" dijo...

Después de unas acertadas jornadas de reflexión, veo que el hermano Xavier ha visto la luz y como yo cree necesario planificarnos mejor. Ya tenemos un horizonte de 15 días cubiertos. Bona senyal, companys!

Pero aún queda cerrar la jornada de mañana, que como diría el mejor Pep de la historia, "ja le tenim aqui!".

Por empezar a ir concretando, todo apunta a que si el tiempo lo permite, saldremos a las 07:30 y a las 07:45 de los puntos habituales para ir camino de la Clota.

Una vez allí, acabaremos de decidir teniendo en cuenta las prioridades de cada uno.

El tema es "qué fem" si el tiempo no acompaña, y ahí aparecen dos opciones. Una, continuamos durmiendo que no nos vendrá mal y así cogemos fuerzas para afrontar el resto del Domingo ... pecadoooorr!!!
Y dos, nos hacemos con dos pistas de squash y nos batimos en duelo bajo techo.

¿Qué decís?

Toni dijo...

Todo lo que sea quemar grasas me parece bien. Aunque yo de squash no tengo ni zorra. Lo importante es sudar. Espero que pueda ser en bici pero.