jueves, 28 de mayo de 2009

Màquines!

Si, encara soc aquí ...

Després de deixar aquesta setmana de silenci per donar protagonisme a altres components del Origin SundayTeam per la seva participació a la Cursa Llarga Cabrerès, i esperant que obrissin un post que per modèstia no ha arribat torno a escriure jo ...

El remarcable de la setmana, doncs,  ha estat la participació a la 17ena edició de la cursa Cabrerés per part d'en Mossén (haurem d'anar pensant en un altre nom, doncs ja no prega tant!) acompanyat de l'espurna Alcatraz, potència pura ... remarcar l'esperit de superació d'una parella de mandrosos en especial Alcatraz, llevant-se a les 5am (hora en la que normalment ni ha marxat a dormir) per poder arribar a la sortida sobre les 7:30 i passar-se pràcticament 6 hores damunt la bici. Nois, tal i com hem parlat i per motius que no venen al cas no us he pogut acompanyar en aquesta ocasió, però espero que la 18ena la fem en comú, tot i que llevar-se tant d'hora a mi em mata ... com diu Alcatraz tinc 350 dies i pico per annar-me mentalitzant! :-D

Des d'aquí la meva enorme felicitació per aquesta gesta ...  i tots els culés per la gesta del Barça.

La meva setmana passada es pot resumir en una sortideta ràpida: puja-baixa Purgatori, una VBCurta i una VB amb afegit de Cementeri + Gavà + "postres". Un total de 90Kms. Demà sortideta en solitari, si algú s'apunta ja sap.

Animar també a en Chrètien en la seva baixa per operació i desitjar-li una ràpida recuperació ... cuida't!

X.

No hay comentarios: