domingo, 10 de enero de 2010

-3 graus i jo calent ....

Entrada ràpideta per comentar algunes coses que per manca de temps no estic fent. Ja sabeu que durant les festes he anat de cul per varis temes i continuo anant-hi, així que ahir, després d'un IronMan d'ordenata necesitava sortir avui com el pa de cada dia.

El termómetre de casa marcava 0º i durant la sortida hem vist algun a -3º ... i malgrat el títol del post de calent res de res ... bé, de cos si, però de peus fatal ... QUIN COLLONS DE RASCA!

Per fer el resum: dormir fatal, com sempre ... em llevo, vesteixo i penso, cony, passa pel club que per hora et va bé i si hi ha algú surts en grup, i tot i que no hi havia email de convocatòria allà m'he trobat amb Baron i Calvin ... hem fet un Mas de les Fonts pujant per Can Feral per tornar per, Toni és Bon Soleil??, acabar baixant el Purgatori ja que jo anava molt i molt just de temps ... bé de ritme, més que correcte!

El puto Polar ha tornat a fallar, jo diria que pel fred ja que l'altre conta també s'ha apollardat, però han estat uns 45kms i escaig per cremar més de 1800Kcal ... poc suc ja que l'ampolla d'aquarius es congelava ... el teniem tota l'estona ON THE ROCKS ....

Anècdotes: Klein venia amb guants sense dits ... animal. Toni li ha deixat uns i ell s'ha calçat uns d'esquiar que li han fet perdre el tacte i "petonejar" el terra per l'hipica de Gavà (parlo del Baron)... i avui el terra estava dur, que tot toll que hem vist estava glaçat ...

En fi nois, una més de puta mare ... per cert, que ja vaig estrenar les llums del cronista en una nocturna en solitari un dia que no podia dormir (ja us ho explicaré algun altre moment) i la veritat és que em van sobtar i molt ... PUTA MARE!

Aprofito per recomanar des d'aquí la Estrella Inedit (no, no m'esponsoritza no ....) ... m'acabo de "calçar" una ampolla i està de conya... apa, vaig a fotre la siestuki!

Bona nit ... o bona becaina!

X. (no, no hi ha fotos i menys de la siesta!)

1 comentario:

Barón Rojo dijo...

Sí, sí... Bon Solei. Datos de hoy: mucho frío y mucha gente en bici quemando turrones.