domingo, 14 de diciembre de 2008

14/12/2008 - Germans en solitari, ruta tranquila

Dissabte: el Barça ha guanyat, està plovent a sac i la setmana ha estat cansada ... si això li afegim la manca de components del grup, tot sembla indicar que demà no hi haurà sortida ....

Diumenge: Una vibració em desperta ... ¿? és un sms d'en Joan avisant-me que s'està vestint! m'he adormit!! osti, joan em dona 20 minuts. Sense temps pràticament, m'endosso un plàtan i un nescafé al mateix temps que intento "alleugerar pes" a la trona ... ja fora el primer en arribar ha estat el fred ... el termòmetre avisava que no voldria passar dels 5 o 6º ... però cap problema. Mentre estic estirant arriba en Joan i entre xerradeta i xerradeta hem anat passant via Canal cap al Purgatier (saludant al Marítim la dona del Piñol que estava fent un running amb el cunyat) on hem coincidit amb en Pere i el seu company (setmana passada) tirant de nou cap a la Clota. Aquest cop els hem deixat passar ja que anàvem al nostre ritme. Quina passada el fang com et frena ... i relliscós a tope ... ull!

Un cop a dalt hem decidit fer un CapdelPorc amb alguna variacioneta prèvia... veig en Joan molt recuperat! només són els pedrots que el frenen una mica i ja va agafant confiança a les baixades. Joan, en quant a "fuelle" et veig al mateix nivell que jo ... m'atraveria a dir que inclús em superes ... és una passada pq no fots brot! (entre cometes eh?). Bravo!

A Vallgrassa hem fet paradeta a fer platanet i galetes aixafades ... quina motxilla portes germà! Suposo que m'hauràs sentit en els meus crits, però avui t'has guanyat el sobrenom de "Sherpa" ... quin pes! 

Parlem de temes tècnics:
Avui he tingut la gran falta del meu company inseparable que ha decidit deixar-me de costat quan portàvem 1h. de viatge ... la bateria del Ipod ha decidit plegar (no m'estranya però) ... no és el mateix sense ... què hi farem!

La BPRO d'en Joan-Sherpa acabadeta de "tunejar" ha funcionant prou bé ... només ha tingut algun problemet a la baixada del RatPenat amb els frens ... i ja que parlem de frens ... la meva Scott ha fotut un "clec!" a la rotonda d'arribada del RatPenat i ha començat a fotre un soroll que Dèu ni do!. Pel que faltava per arribar tira tira!!! .... però, Joan, a l'alçada del Nàutic i ja després de deixar-te ha tornat a cleckquejar i he hagut de parar! quin soroll!! ... resumint: he anat DIRECTE a cal Xapu i que em revisi els dos frens ... això dels discos va molt bé però cony, son delicadillos eh??? (tema a part en xapu que no demana ni nom ni et fot albarà ni res quan deixes la bici ... sempre he flipat molt ....)

El més imporant és que tot ha anat bé, hem tingut força sol, no ens hem fet mal i la reparació de la bici no deixa de ser un tema de peles (bé, d'euros) ... 

Com sempre us deixo les dades del meu Polar:
  • Assistents: Joan, Xavi
  • Temps: 3h50'
  • En marxa: 3h20'
  • Calories: 1473Kcal
  • Distància: 39,2Kms
  • Velocitats:
  • Màx: 63,4Kms/h
  • Mitjana 11,7Kms/h
Una abraçada per tu i pels lectors

No hay comentarios: