viernes, 5 de diciembre de 2008

5/12/2008 - Operació "Recuperar Joan"

Cap el dipòsit dels BombersJa fa dies que el trobem a faltar en les nostres sortides en grup, així que avui he decidit fer de "liebre" pel germà (de sang, no de creences, MOSSÈN!) i fer una ruteta suaveta, també en previsió de que demà no pogués sortir ja que en Toni té la cama xunga i jo li he de tornar el matí a la meva generosa Sonia i que ella pugui fer el seu training que ara ja està en 1h de running ... està feta una maquineta ... n'estic molt content pq ho està fent amb molta calma i està progressant moltíssim ... des d'aquí et felicito i t'animo !!

Així doncs ens hem calçat la roba (collons, ha fet calor avui, ojo si surtiu demà o diumenge) i hem tirat cap el bosc de la Sentiu previ escalfament fins Gavà ... de tornada hem decidit repasar alguna "branca" que s'obria a dreta i esquerra del camí però que normalment han acabat en "sense-sortides", així que, a fer el que no m'agrada: backtracking ... val a dir que hem continuant baixant cap a Gavà pel bosc de la Sentiu fins tocar carretera, on hem creuat l'autopista i hem anat a buscar el camí de la Pava, marcant una mica de ritme aprofitant que era asfalt i en pla, provant altre cop alguna entrada trobant-nos de nou sense sortida, fent finalment un quiebro per mitad de l'Esplai a suggerència d'en Joan ... potser avui el GPS hagués ajudat algo ...

Val a dir que en Joan venia amb forcça ganes i que es notava que el tio havia dormit eh? així que jo el veig fort, però desconfiat amb les pedres i amb els canvis de llum ... precavut, molt precavut ... i es que potser va caure massa seguit ... i les costelles tocades són una p*ta merda, eh MOSSÈN? He aprofitat que havia agafat una càmara per fer alguna foto perque sempre agrada veure't desde una altra prespectiva i aquest cop li ha tocat a en Joan.

En definitiva, sortida sense cap complicació, clima molt bo i recuperació del metge del grup en positiu.

Com sempre, us deixo les dades del Polar:

Assistents: Joan,Xavi
Temps: 2h20'
En moviment: 1h55'
Calories: 914 KCal
Distància: 27Kms
Velocitat:
Màx: 42,30Kms/h
Mitjana: 14 Kms/h

Xavi.

5 comentarios:

Xavi "Kanyilles" dijo...

El link a les fotos que us ha arribat per email no és correcte, heu d'usar el que surt al post.

Joan "Makinon" dijo...

Bon dia companys!!!
Com vegeu, es agradable sentir-se cuidat pel germà de sang!!!! Gracies germà petit!!!! Em sap greu que tingui que esperar-me tot sovint. Es cert que ara tinc mes respecte per les baixades i sobretot pànic a caure. Ja no tinc 6 anys i la recuperació es lenta i farragosa. Ara tinc la sensació que em falta “fondo”. En Xavi m’ha explicat la nova remodelació que faran al Nàutic, i possiblement em faré soci. Ahir vaig agafar “calenton” amb la bici i la vaig portar a Cal GITANO (autovia K-18). Li vaig dir que fes el que calgués però que arregles el tema frens i el tema del casset del canvi que saltava tot sovint amb una mica d’esforç. Resultat: canvi de pastilles de frens, canvi de casset, canvi de cadena, ma d’obra, mes propina que s’endossa pel morro van fer un total de 112 €, un clauet. Encara no he provat el resultat, però espero que voli.

Fins aviat.
Joan

Xavi "Kanyilles" dijo...

Germà, saps que no hi ha problema i el que vull es que et tornis a sentir a gust i a gaudir d'aquest esport ...
Ja veus que finalment avui no he sortit. Com sabràs ahir vam anar a teatre i al sortir ens vam quedar uns instant per saludar a l'artista que ens havia proporcionat les entrades i saludar-lo, un paio molt maco. Tot això va provocar que anèssim a dormir força tard, així que això més l'encostipat que m'han enganxat les nenes ha fet que avuui em quedés fotent el ronsso al llit ... demà al matí intentaré matinar una mica i si vaig sol sortir cap a les 8:00h i fer un valbuena curta o si ve algú un capdelporc. El company del cole ja em va instar a trobar-lo tant dissabte com diumenge, però no em va dir res de dilluns. Crec que ni Toni ni Sergio i són, i el Mossén està en mode monya ... ja veurem.

Pel que fa al clau de la bici, ja saps, si funciona ben pagat, i sino tornes i l'escalfes una mica i que ho repassi ... conta que per tota la feina que t'ha fet, si realment es nota doncs de puta mare ... ademés no em diràs que no has tingut la bici rapideta eh? 4hs de mecànic!

Per cert, que tal les xamarres? (ottia, que em deus 30euracos motor mersedes!) ... ja m'ho explicaràs.

Del tema Nàutic, el rotllo familiar és (per entendre'ns) MATRIMONI+FILLS menors de 14 o 16, no recordo ... t'ho dic pel que comentàvem ok? ja estaria bé ja, així fotariem entrenos en comú.

Bueno xato, vaig a aprofitar que estic un matí a casa EN PIJAMA a fer una mica de family, potser ens veiem per la tarda ok?

Un petó i salutacions als lectors.

Joan "Makinon" dijo...

Bon dia,
Estar de guardia amb tan "viraco cabrón" es uma m. He pogut estirar-me 3 hores i ara ja torno a tenir mal de gola a sac i una mica de mal estar.
Amb doparé amb café haviam si m'animo i quan pugui m'escapo a fer una anteneta. Sobretot ting ganes de provar les 3 marxes mes fàcils per veure si aguanten el tiparraco i els freens nous, y que es prepari el GITANO com tot no funcioni correctament.

Salutacions companys i bon dilluns!!!!

Xavi "Kanyilles" dijo...

Germàaaaa, que n'és de plaenter trobar-te sovit per aquí !! jo finalment he sortit sol ... no anava ni a posar crònica, però veient que has escrit algo i per a que t'animi la guàrdia posaré un petit resum del que he fet:

- He sortit una mica més tard i molt mermat ... noto que el costipat em fot i molt i el pulsòmetre així ho diu ... als 10 minuts estava pensant: què fots sobre la bici, no veus el pulsòmetre? En fi, pensaments que sempre venen al cap quan un no està fi, oi? He anant tirant per on ja sabeu: Canal, plaça Joan 23 cap a la Deixalleria ... tot just a la porta del camí cap al pugartori, on l'asfalt es torna pista, he pogut veure un parellet de caps, així que he pensat: mira, no aniré sol! ... he intentant atrapar-los però collons!, portàven molt ritme! ... finalment els hi he donat caçera a la rampa fulminant que té la matamachos ... sobrepassant les meves pulsacions habituals, però la parella ha passat a ser un trio ... tot just després del meu comentari: "ei equip, ja no sou dos, som tres" ... i la resposta del segon d'abordo: "ja fa estona que et sento ja ..." jejeje ... total, que m'he quedat amb en Pere i el seu company del que no recordo el nom fins "La Clota". Ja els hi havia preguntat què farien i com que no m'agradava massa la resposta (unos 27kms, ahora ya bajaremos trialeras hasta kastefa) m'he acomiadat i he decidit fer una Valbuena Curta + variació, ja que feia temps que no sortia i la meva intenció era que sortíssin mínim uns 35kms ...

Així ho he fet, i ja després de la clota i endinssat ja dins la ruta i sota els efectes del meu Ipod he de dir que m'he anat trobant millor, he passat alguns grupets i ho he passat fràncament bé.

Menció especial a dues dones que a la darrera pujada que hi ha abans de creuar la carretera de Begues (ja de tornada) m'han passat fent running amb un ritme impressionant!.

Finalment concloure amb un mini-polar-resum:
1739 Kcal
V.Max: 56Kms/h - V.Mij: 14,50Kms/h
Distància: 41,70kms
Temps:2h52'

Ah! avui he tingut els collons de parar i recollir els fruits aquets del bosc ... són la poia!

Apa germà (i lectors), una abraçada i ja diràs com ha anat l'estrena de la reparació.