domingo, 21 de febrero de 2010

Campions !!

Avui ha estat un mix important ... jo he tornat a pujar sobre la meva bike tot i que ha estat una mini sortideta per agafar to acompanyat de Baron, Klein, l'ex-cronista i una nova incorporació: el Sr. Guillem amb una super Specialized! Benvingut! La sortida ha estat breu, perfecte! ja que avui  aquest espai no el plenaré amb la meva crónica sino que serà pels campions de la jornada ... de fet, per a mi, qualsevol esportista que s'enfrenti a 21 Kms corrent és un campió, així que això va per tots els anònims que surten a les fotos que la nostra fotògrafa oficial, Sonia, ha tirat des de la nostra "tribuna" (la parada del BUS) però en especial per

  • Uri, el petit de la family ... quina setmana ens has donat !

  • Marta, la bèstia emergent ... he flipat Marta, molt bé!

  • Baldo ... el veterà que sembla que s'estigui passejant (mireu les fotos!) fins i tot fotent cabrioles!

  • Miguel Àngel, el nostre campió "adoptat".
 El millor serà però que veieu les fotos (la Sonia no surt, pero el VideoRecorder, o sigui jo si que surto de Man in Black fotografiat per la meva meravellosa dona) ... i ELS VIDEOS! (merda pq al moment de gravar l'Uri i Baldo el puto mòvil ha fallat ...)

Nois (i noia) ... MOLTES FELICITATS, SOU UNS PUTOS CAMPEONS!!!!

Xavi, Sonia, Laia i Mar.

Edito per posar els temps dels nostres campions:
  • Miguel Àngel: 1h20' - Posició 81 a 3'48"
  • Uri: 1h42' - Posició 1264 a 4'53"
  • Baldo: 1h42' - Posició 1268 a 4'53"
  • Marta: 1h55' - Posició 1745 a 5'29"




1 comentario:

Miguel Angel dijo...

Hola family! Mil milions de gràcies pels ànims que m'heu donat. Com habreu vist aquest any anava més tocat que l'anterior i m'ha costat més saludar a la càmara i parlar amb el biker Xavi mentres em feia de llebre :-P
Una abraçada a tots!