lunes, 22 de junio de 2009

21/06/2009 - Guau! ... Garraf.

Senyors,

he de dir que la sortida d'ahir va tenir una mica de tot ... però com sempre va ser fantàstica ... com ja comença a ser habitual el millor que podeu fer és llegir la fantàstica crónica de l'amic Chrètien per fer-vos-en una ideia.

Jo afegiré que em va costar matinar i quan vaig veure que d'entrada em volien encolomar el Rat Penat em vaig acollonir, però el tema va continuar per les Costes, per mi molt millor ... estic però content d'haver matinat, sortit i descubrir nous trams.

Refinar que a la trialera final vaig intentar baixar-la sobre la bike i que en la primera caiguda al fer la recepció al terre em vaig torçar el dit ... al arribar a casa molt de gel i cremetes, però després de "una mala noche que la tiene cualquiera" he passat pel Centre Mèdic on m'han fet una placa i m'han confirmat que tinc una fisura que espero tindré recuperada pel cap de setmana (ejem, me veo muy optimista!). En la mateixa trialera vaig caure dues vegades més per cabut i segons Dinho (ja ho vam veure uns quants ahir al seu mòbil) és per trencar-se de riure ... a veure si em passa el video i el penjo, però us puc avençar que practico el "salto del plinton" .... jejeje el més important doncs és que les 3 vegades vaig caure de peu i no em vaig trompicar el cos (a excepció del dit). La Bike un parellet de ratllades que no deixen de ser "muescas" de guerra. Deixo una foto del punt d'entrada des de les Costes a la trialera.


EntradaVista Gaudí
Agraïr com sempre la bona companyia de tots, a Chrètien per aguantar les meves indirectes/directes per l'horari , les seves fotos, la presència de Jose que torna post-exàmens, el retorn del botifarrero Manel i etc etc etc ... i sento que Jordi, Sergio i David no vinguessin que haguessin disfrutat molt.

En fi, vora els 50kms que van sortir rodonets ....

X. K (segons C. "Charly")

3 comentarios:

Vaselina dijo...

muy buena xavi, la entrada. lo del dedo, espero que se solucione rapidamente. las fisuras, de vez en cuando, suelen doler más que una rotura (te hablo de experiencia... :-(
hasta el domingo

FOLDING dijo...

Ostras Xavi! Seguro que una fisurita de nada no puede con tus ansias de dar caña a esta "pedasso" maquina que montas... piensa que en la MTB, el dedo solo se usa para frenar!!
Ánimo, que el domingo que viene seguiremos necesitando de tus videos y tus crónicas para hacer aún más grande la leyenda de Vaselina...

Xavi "Kanyilles" dijo...

Chètien & Jose: gracias por los comentarios ... hoy he ido al gym a pedalear 40mins y me he quitado la peótesis para ducharme pensando que esto lo tenía "coll avall" ... JODER QUE DAÑO!!! sobretodo el movimiento lateral ... espero recuperarme, aunque como sea como las fisuras de costillas que he tenido varias será para cagarse ...

En fin, tal y como dijimos delante de los perros: "AL ATAQUE!!!".

X