lunes, 20 de julio de 2009

Nova fornada ...

Dincs la pena que tinc de no poder estar sobre la meva bike degut al poc descans que li dono al dit i a la gairebé nul·la recuperació tinc una gran satisfació: les dues horetes invertides en la Mar estan donant el seu fruit: amb 3anys i 9 mesos ja li hem tret les rodetes del darrera i s'ho passa pipa ... malgrat el seu "acollone" inicial que va durar no res li va començar a agafar gustet i sort, ja que els nostres ronyons no haguessin aguantat massa més, i personalment estic patint de "tiretes" als isquios ... 4 dies sense fer res i ja ho pagues ... quins collons! .... La Laia mentre aprofitava per perfeccionar el seu patinatge in-line i la Sonia per gravar una miqueta un petit video ...

El segon video que us penjo és més per a que el sentiu, sobretot el principi, ja que anava en la bike i de cop i volta s'atura i em diu que li estan trucant al mòbil i que s'ha d'aturar ... ¿? Millor escolteu-la ... :-D

La nova fornada de bikers has come ... tremoleu!

X. K ... "broken finger" :-(

3 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Esta feta una crack! Quina pinta de "pro" té amb el casc groc i les olleres, jeje. Sort que al primer video l'has aturat que si no s'anava directa cap al xiringuito, jaja.
El segón video no el puc comentar perque a la feina no tinc audio, pero quan arribi a casa ja l'escoltaré.
Apa, molta salut per a tota la family!

Xavi "Kanyilles" dijo...

Està feta un hacha! ja li agradaria al Contador!! jejeje ... De moment sembla que el tema li agrada força, a veure! L'altre video és per a que vegis el "jeto" que té :-D A veure si a la propera mitja de Gavà t'acompanyen rodant uns metres al costat!!!

X.

Pep dijo...

ES desde luego una crack, se nota que es la nieta de un tal Pep, jejeje pero es un ""tro" y de lo mes maco que ya.