viernes, 30 de enero de 2009

30/01/2009 - Keep on training!

Readers & Riders,

dia enboirat i tapadot, cosa que no ha impedit que agafés el xubasquero i tornes a pujar-me sobre la meva Scott enfilant directament cap el Purgatori atravessant el poble.

5 dies després ja han netejat l'entrada treient els arbres que impedien el pas, tot i que el rastre que ha deixat el "cicló" és espectacular ... tant sols a l'alçada de la pared de pedra, on vaig punxar divendres passat, queden dos arbres ganssos atravessats però que es poden vorejar força bé ... més endavant en queda un altre que inclús es pot passar per sota ... primer peu a terra.

Pujada a ritme normal però constant ... el pulsòmetre continua dient que no estic 100%, però les sensacions són molt bones, i ja se sap que és important escoltar el cor, però també el cap ...:-D. Ja a la Clota 2on peu a terra, per poder passar per sota dels arbres el que la setmana passada era inpassable ... els bikers deuen haver fotut cops de destral als arbres caiguts fins fer un mini pas ... molt bé! Temperatura fins aquest punt molt agradable, ja que avui no m'he abrigat tant com darrerament, doncs no fot tant de fred.

Trialereta de la VB Curta, atravessar carretera de Begues i pisteta cap a Torrelles per després recular, tinc el temps just i no em puc arriscar a tirar i fer la VB ... avui no puc fallar ...  torno cap a la Clota per l'altre via, baixo Purgatori (collons, quin mal de cap de les vibracions!) i reculo pel darrera de les gosseres per baixar el darrer tram per asfalt. A les baixades, ara si, RASCA! més que res que vaig suat ...

Resumint, un parellet d'hores i bones sensacions ... el millor: cap inprevist, no tinc "resaca" i anem acumulant Kms, avui 30. A veure si acabo d'agafar el famós ritme, estic en la via ... No m'he creuat ni un biker en les 2 hrs.

X. "keep on training, keep the faith"

No hay comentarios: