domingo, 18 de enero de 2009

Recuperant-me ...


Setmanes molt esgotadores ...

Sona el despertador i tot i que la intenció era trovar en David, el cansament també s'ha llevat amb mi ... suposo que poc a poc trovaré el camí ...

Malgrat he intentat alleugerar i anar rapidet, la mandra i l'atontament matiner s'han apropiat de mi i han fet que passés més tard pel punt de partida que havia proposat en Mossén, així que he tirat cap el Purgatori ...

Passada la mitja hora inicial, tots els dolorets (que si cames, que si intercostals, etc) han anat minvant i muscularment m'he començat a trovar bé, fins i tot he parat a treure'm una prenda de roba doncs ja he entrat en calor ... arabé, l'amic pulsómetre ha DENUNCIAT el meu estat físic ... molt lluny de com estava fa un mes ... és increible el que he perdut en 20 i pico dies d'estar aturat. Tot i que jo ja notava que bufava més del normal, el pulsómetre ensenyava pulsacions que només he fet dies de Jafranatura o VB, dies de "competició" (per dir-ho així ...)

Així doncs he pensat que de VB curta res, sino que faria una Clota, entraria pel caminet/trialera fins sortir a la carretera de Begues, creuar-la i entrar a la pista que puja per sobre la carretera asfaltada per després recular i desfer lo fet ... la sorpresa ha estat que ja a punt de coronar la Clota ha aparescut el Mossén que ja baixava (no parava el paio) i després d'explicar-li el plan i denotar-li que jo estava anant petat ha decidit acompanyar-me la resta del recorregut, més que divertit i damunt avui amb un fang i tolls glaçats ... em fet la penitència junts la mar de bé ...

A casa he tingut sensació de cansament, com diu en Joan, com si tingués una boina apretant el cap ... la sensació m'ha acompanyat fins l'hora de dinar ... em foto creus del mal estat físic ... però a veure si ja aquesta setmana em començo a posar les piles ...

No us poso les dades perque avui és sortida particular, i la crònica la considero personal, així que em torno a permetre etiquetar-la com a tal.

Aprofito per comentar que la Mar ja va tornar a casa dimecres tarda, està molt bé tot i que el costipat continua vigent (antibiòtic oral etc etc) ... demà dilluns anem al otorrino i tot segueix el seu curs ... dimarts ja anirà a escola malgrat les temperatures baixes que diu que venen.

No hay comentarios: