sábado, 24 de enero de 2009

Acumulant sortides ... i susto matiner


El cos em demana apalanque i repós, però el cor em demana bici!

Així doncs, aquest matí (per ahir) un cop més gràcies a la Sonia he pogut tornar a exercitar-me una mica més per poder anar recuperant poc a poc (més poc a poc del que voldria) el meu estat físic. Tal i com vaig dir a la darrera entrada, el pulsómetre canta, però aquest cop ja ha cantat una mica menys, tot i que he repetit pràcticament la darreara sortida, sense forces per fer la VB curta; ho he deixat en fer alguna petita variació ... i menys mal pq com veieu he pessigat la càmara del darrera en un llantasso que li he fotut baixant una petita trialera que hi ha a les portes del purgatori ... i canviar la del darrera és un pal (com a mínim per a mí ...)i és una pèrdua de temps ...

El clima molt suau, llàstima de ventadetes ... s'ha notat en el consum de líquids que ha arribat als 2L. quan darrerament amb un litret anava de sobres ....

Remarcar l'efecte del fang, que sobretot en baixades et dona molt poca fiabilitat i en pujades sembla superglue3 ...


Susto matiner ....

Aprofito l'entrada per comentar el "susto" que m'he fotut aquest matí ... les nenes dissabte al matí van a Anglès al Idealog ... doncs bé, quan les he anat a buscar m'he trobat amb que havia caigut un abet just al davant de la caseta on fa anglès la Mar ... havia caigut feia un minut i gràcies a Dèu en direcció contraria ...

Però ja es veia que no acabaria allà ... jo veia la gent prou tranquila però el vent estava molt enfurismat, així que he intentat sortir rapidet i quan estàvem a la porta hem sentit un catacrack, em giro i mentre agafo la Mar a coll i la laia abraçant-la veiem que cau un pi d'un diàmetre d'uns 3ms aixafant un golf que per sort la dona havia aparcat feia poc però no hi era dincs ... quin soroll i quin susto, i estàvem plegats de pins ... he fet foto i cames ajudeu-me pq ho veia molt i molt pelut ... tornat a casa hem hagut d'esquivar varis arbres caiguts i algun carrer en contra direcció ... en fi, gràcies a Deu tots estem bé ... increible ...

Flipo ... la vida pot canviar en un segon ... aprofitem-la, només n'hi ha una.


24-01-2009 - Temporal Kastefa 
14:30h Edito:
Us deixo el link a l'àlbum de les fotos que bàsicament hem pres tornant de la botiga
  

1 comentario:

Toni dijo...

Semba mentida que el vent pugui fer tot això... Quina passada!