lunes, 12 de enero de 2009

Mar: ingrés per neumonia


Nois,

aprofito el breu moment que em brinden els clients; molts preguntareu què faig postejant en aquest espai reservat a l'esport i més en concret al BTT ... és la manera de contestar-vos la quantitat de trucades que estic rebent i que no puc atendre ... ademés arribo a tots els que us passeu per aquí, bloggers o lectors tant se val, però aquí normalment aneu llegint què faig.

Comentar-vos doncs que divendres vam ingresssar a la Mar amb neomonia com a pronòstic (confirmat per les anàlisis). Tranquilitzar-vos dient que ja es troba bé, molt bé (massa i tot jo diria! em remeto a la foto com juga la tia amb el teclat wireless!) i que esperem que en un parell de dies ja ens deixin marxar ...

Agraïr el munt de trucades rebudes i disculpeu les no retornades però no arribo a tot! Agraïr també a la meva fantàstica dona el paper que ha assumit (per a mi el més dur) quedant-se PERMANENTMENT al costat de la Mar per vigilar-la (té més perill sana que malalta el dimoniet!). Demanar-vos també paciència, jo només apareixo per casa per posar rentadores i dormir ... la resta del temps estic o a la botiga o anant a escola a veure les dues princeses de Barna (Sonia & Mar). També agraïr a tota la família al seu suport (iaios, avis etc ...) però en especial com sempre al metge, Joan, per la seva funció (tranquilitzadora o no :-) /comunicadora amb els metges) i també per la Rosó que ha fet que la Laia passi un diumenge molt divertit sense pràcticament recordar que no hi som (és brutal el que troba a faltar a la germana malgrat les bronques diaries ....!)

Utilitzar aquest mitja per expressar l'agobio que genera tot això i que espero que la resta de l'any anirà bé, pq si ja portàvem cansament before festes imagineu-vos ara ... estem petats ...

En fi, disculpeu el ladrillot del qual la majoria de vosaltres només podreu llegir (tot i que aquesta era la ideia) encara que si voleu contestar ja teniu la meva @.

Una abraçada a tots.

X.

No hay comentarios: