domingo, 13 de diciembre de 2009

Brother in law o el meu cunyat Uri



No us he parlat mai del meu cunyat Uri? ... preneu nota perquè ben aviat en sentireu a parlar ... és un fora de sèrie tant com a persona com esportista ... i sembla que li ha picat el cuc de la bicicleta!!! ole ole! amb la seva Cannondale que li van regalar quan tenia 11 anys el tio es casca la ruta que faci falta sense cap tipus de problema ... impresionant! la bici no és que li vagi petita, sino que li va diminuta i tot i ser totalment rígida no hi ha pista que se li resisteixi.


Avui hem decidit fer un Cap del Porc, o sigui, Kastefa, Purgatori, Clota cap a l'esquerra per després baixar el pedregal que finalment empalma amb la pista que portaria als monjos per desrpés agafar la pista de Vallgrasa i per mancats de temps agafar el Rat Penat (mira, així li presento a l'Uri la carretera que enguany faran a la vuelta, gràcies M.A.pel teu post on ho comentes)... on per cert, estàvem congelats i per postre ha començat a nevar!!! una pasada ... he trigat més de dues hores i mitja ampolla d'Enate (si si, un vinet que no està malament) a reaccionar i entrar en calor .... em penso que la setmana vinent m'emporto el Termo!!! (A la foto fotent-me una transfusió de sang ... jejeje, no, no sé quina merda d'isotònic portava el cunyat però el color fot por!)

En fi, que estic molt content perque no diu que no a res i puja i baixa tot i sempre content (que bonic és tenir 22 anys!). A veure si algun dia el convenço per matinar i poder sortir amb el grup.


PER CERT, D'AQUI FOTO UNA CRIDA QUE SI ALGÚ ES VEN LA SEVA BICI VELLA BEN BARATA QUE M'AVISI ... per 1,75m i suspensió al davant eh? ara no em truqueu per les vostres BH de quan tenieu 4 anys! Kbrons!!!

Resumint, 42 kms i 1400Kcal en 3 horetes més que entretingudes, amenaçades tota l'estona per la pluja, neu i una mica de rasca ... el puto Polar ha deixat de marcar els kms ... anècdotes? un biker que en una curvola se la fotut pujant el purga i una derrapada de l'Uri baixant el RatPenant mullat ... com ginya el tema!

Apa, aquesta setmana més!!!

4 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Se'l veu un fora de sèrie al teu cunyat. Porta'l a cycling un día a veure si passa la prova de foc, jeje.
Per cert, aquest dimarts vinent, día 15, sessió vermella! No hi faltis!!!
PD: Enate??? Jaja, tú i jo criticant l'altre día el fet d'anar borratxo al curro (ja saps per qui ho dic) i ara m'assabento que a la Camelback portes vi negre!!! Que cabrooooooon, i tú sense oferir-me, jajaja.

Xavi "Kanyilles" dijo...

Jajaja ... si si, qualsevol dia el porto!

Intentaré no perdre'm la classe per res del món, tot i que si no plou fotré una escapada BTT i me la salto ...

Eh! a la camel portava aquarius! la de la foto és la del cunyat i segons ell era Isostar ... home, tufo a mamat no fotia no ... però quan vulguis compartim una ampolleta amb les parelles!! :-D

Xavier dijo...

Hei company, avui estic desvagerat a la feina i estic mirant per aaqui total que he vist lo teu blog i lo comentari que lo teu cunyat buscava bici, si t'interessa tinc un company del curro que es treu una ganga, una Trek doble del fuel EX.5 de dos anyets per només 750 eurets.

Si vols més info diga'm OK

Xavi "Kanyilles" dijo...

Xavier, passa'm més info (talla, on la pot anar a veure etc etc ... )al correu sundayteam@antigacasareus.com

Bona entrada d'any

Nota: no sé si ets en Klein ...