domingo, 6 de diciembre de 2009

A La Mola amb els collons a la gola !

Malgrat ja sigui una propietat meva davant la que no puc fer res (el mal dormir davant d'una sortida en grup) avui ha estat un gran dia on una bona barreja de components han fet que el matí hagi estat memorable ... i això tenint en compte que el despertador ha estat omés pel meu subconscient i ha fet que em llevés tant tard que no tingués ocasió de reunir-me amb el Sr. Roca, l'amic que coneix el foradet del cul  i demés vergonyes de pràcticament tots els mortals ... anem per parts però.


Ahir per la nit rebo un correu d'en Mossén comentant que avui sortiria i que podriem fer quelcom suau, convocant-me al club (ara ja sempre és Vaselina, avui escric aquí davant la baixa del "Cronista" i per petició popular de la resta del grup). No li vaig confirmar la meva asistència però les ganes i el dit, que comença a deixar-me viure una mica em van fer preparar els estris "for if the flies" .... Com us he dit m'he llevat malament d'hora, però després de fer un "auto-check" no m'he trobat massa malament per lo poc que he dormit i he decidit posar-me les piles per arribar al club.

Arribo el darrer i ja m'esperaven els altres components que avui hem integrat el grup: Toni "BR", David "Mossén" amb la seva nova, agressiva i espectacular CANYON: David, felicitats per la nova màquina ... una preciositat amb uns pneumàtics que ja semblen d'enduro!!! i finalment en Xavi "Klein", rider que m'ha fotut el nom però amb tota la raó del món .... un altre fora de sèrie que arriba al club i que m'ha fet descubrir que Toni parla el català fantàsticament bé! ;-d

Jo esperava que fariem una ruta curta, de fet amb en David haviem emailejat de fer una VB Curta, però nois, aquí no es pot badar que en Toni ja ens havia endinssat dins del Purgatori tot xino-xano ... Toni, sobrat com sempre avui no ha portat ni un trist bidó amb aigua ... cosa que pensàvem que el frenaria una mica però ... res de res ... intractable. Ja pujant el Purgatori he anat coneixent al Sr. Pey, on després d'intercanviar els primers mots en una xerrada molt agradable li he complert la meva promesa de cantar-li un "Jingle" ... Xavi, ja saps per on va eh?? :-D. Ben aviat he descobert que en Xavi està ben en forma i tira de valent no tenint cap tipus de problema en cap tipus de terreny ... I tot xerrant i tantcant el grup, com no podia ser d'una altra manera veient les incomnesurables cames dels meus 3 companys hem fet la Clota, i sense pensar-ho ni mica els dos motors Ferrari del grup han decidit tirar cap a la Mola davant del meu acollone: m'aguantarà la ma? m'aguantaran les cames? m'aguantarà el cor???

I nois, la pujada es fot molt dura ... puja, puja i puja i els "cavalls" anaven tirant del carro i després de passar per unes pistes maquíssimes, alternar baixades divertides, algún trocet de carretera amb alguna mega-pujada asfaltada hem començat a tenir unes vistes espectaculars ... en Toni comentava que estàvem sobre els 500m, quan de sobte hem arribat al "punto geodésico que si destruyes pillas" que ens marcava l'arribada a LA MOLA. Klein ha tret el seu mòbil per treure un parellet de fotos i verificar que el GPS ens posicionava força correcte. Mentre jo en prenia un plàtan, en Klein, Toni i David tiraven de barretes hem pogut veure Montserrat i fins i tot un Parc Eolic que no hem sabut ubicar. Moments memorables entre renec i renec del David que anava dient-nos que ell portava una bèstia baixadora! que on cony estaven les baixades que allò només pujava! ... ja fa temps que et conec David, però quan menys oxigen arriba als nostres muscles més divertit et tornes, kabrit! :-D Comentar també, que en David ha recordat Rumàrio en més d'una ocasió!


La pallissa a les cames era considerable en el moment que el meu conta marcava aprox. 32Kms. Parlant en grup hem decidit baixar per on haviem pujat per fer una tirada llaaaaaarga per la carretera de Begues, anant fent la goma i canvis de ritme fins la benzinera on precisament Klein ha parat a comprar-ne en forma d'Aquarius (tios, hem deixa impresionat la poca hidratació que necesiteu!). D'aquí baixada asfaltada ràpida  fins la reixa verda on he decidit agafar el "tete de la course" per baixar per un trocet que em va ensenyar David de pujada una de les primeres vegades que vaig sortir amb ell, fet que sempre li agrairé. En Toni m'ha comentat que li ha servit per veure una petita variació que he introduit després de caure una vegada sense conseqüències, quan el meu dit era això, meu. Arribada pels Cañars i descàrrega de les cames per l'Avinguda Pineda on ja hem separat el grup.

Ja a casa, satisfet per haver aguantat el ritme dels meus 3 companys, espectaculars tots 3, consulto el meu polar i em diu que he gastat 2088Kcal amb una màxima de 167bmp després de pedalar durant 55Kms en 3:45h i que he rodat a una màxima de 60Kms/h i a una mitjana de 15,7Kms/h.

Toni & David, content d'haver-vos retrobat i Xavi, un plaer anar al teu costat tot xerrant de les nostres vides eh?

Ara si, espero que fins ben aviat.

X. K de Kanyilles (Klein, m'has birlat fins i tot la inicial del àlies! :-D )

Edito: Toni m'apunta: El recorrido de hoy ha transcurrido por: Muntanyeta, Purgatorio, Hípica de Begues (Can Termens), Trialera (en el día de hoy: pistón) hacia Olesa, carretera Olesa km 15 a 17, La Mola, Carretera hasta Begues, Puerta Verde, Trialera “Costa Rica”. Barbacoas ,Viveros, Castefa

6 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Mr "Sabanitas i/o Cortinitas", estic satisfet per tu. Una bona sortida!

Es nota que estàs en forma. Per casualitat no faràs spinning, no? Jiji. Es que diuen que hi ha un molt bon monitor per Gavà Mar, que a part es DJ, i que fot unes sessions que són la òstia i posa a tots els alumnes a ratlla ;-P

Ah! També diuen que hi ha un altre monitor que va "mamat" a les seves sessions. El coneixes? XD XD XD

Vaselina dijo...

pues mira, por un día que no voy aparecen eñ charly y david, éste con un nuevo pepino...
bonita ruta caballeros y muy buena crónica xavi.
hasta la semana que vien

Sergio dijo...

¡Pero que envidia me dais! (Matizo) Me dais envidia y a la vez miedo.
Envidia por la salida que habéis protagonizado. Hace ya algunos meses yo también tuve la oportunidad de hacer esta ruta que llega hasta la mola y es espectacular. La verdad es que es una salida muy completa y variada. ¡Vamos, que tiene un poco de todo! La verdad es que en 55 Km. y por el Garraf, uno tiene la oportunidad de rodar por todo tipo de terreno. Tierra, piedra, trialeras, subidas muy exigentes, etc. El único “pero” que le veo a esta ruta que habéis protagonizado es el no haber hecho un “alto” en Begues y concretamente en el “caliu”. ¡Ya veo que se están perdiendo las tradiciones!
Como os he comentado anteriormente, miedo me da el día que pueda retomar las salidas con todos vosotros. La verdad es que dudo que pueda seguir vuestro ritmo, pero para esto todavía creo que tendrán que pasar un par de meses más.
Bueno “familia”. Enhorabuena por la “salida” y hasta pronto. Un abrazo

Xavi "Kanyilles" dijo...

MA: com sempre un plaer tenir-te per aquí! Diuen que per Gavà ronda un bon monitor de spinning però cony, no el trobo!!! :-D a veure si t'estires una mica més i em passes alguna altra sessió! MAMONG! ... i a veure si regues més sovint al personal, que així espavilem!! jejeje ...

Lo del mamat no té comentari ... quins collons ...

Cronista: pues si, fue como una "emboscada" pero ya en la "guerra" intentamos dar todo sin "morir" ... estás muy liado que no sacas ya la burra?

Sergio: gran cabrón! espero que estés prácticamente recuperado!!! no te preocupes por la forma, que tu la pillas rápido y yo, manco de Lepanto ya ves que intento volver a las andadas 6 meses después!!! ... lo de la parada en el Caliu mejor no, prefiero llegar pronto a casa, pero la salida para mi fue salida en toda regla y David aguantó el tipo superbien.

Espero verte pronto!.

Un abrazo para todos.

X.

Eugenio Glez. Macia dijo...

El teu company del poble de les cireres s'alegra de la teva tornada al món del BTT, entenc amb el "finger" sa i estalvi, benvingut X.C.(I)

David "Mossèn" dijo...

Hola a todos! Casualidades de la vida me encontré el Sábado con Toni y Xavi Klein en la Salida Popular en Bicicleta de Castelldefels por aquello de crear afición entre nuestros pequeños discípulos.

Comentaron que habían quedado como siempre en el club a las 07:30 y me pusieron la miel en la boca ... así que me animé a ponerme el despertador.

No me arrepentí pero en varios momentos de la salida me acordé hasta del espíritu santo.

No estaba yo concienciado para rodar por encima de 50 Kms con el alto de la Mola incluido.

En resumen, fué una muy buena salida, aún con tiempo espléndido y con buena compañía todo se lleva mucho mejor.