domingo, 20 de diciembre de 2009

Rapidet que tenim pressa!


Avui el "mono" de sortir ha vençut a molts factors que feien que la balança es decantés cap el cantó del "PASSO i me'n torno al llit". El primer ha estat llevar-se després  (els lectors ja ho sabreu) d'una mala nit. Però es que un cop llevat el termómetre de la cuina marcava 1º i això encara ha fet que el meu escrot es contragués més i enlloc de desenroscar la meva Oro-Ley per fotre'm un café pensés en marxar al llit; tot això empitjorat degut a que avui tenia el temps just per un acte que desenvolupaven les meves nenes ... però la visió de les festes amb la seva aturada conseqüent a fet qué si, que posés café, la cafetera al foc i comencés el matí amb el meu café&soja.

Uf! quina rasca ... avui no me la carregaré, no em pot passar com la setmana passada que em vaig glaçar així que atenció: doble mitjó amb l'exterior de llana, doble culote d'hivern (si si, els dos afelpadets), samarra arrapada térmica, samarra afelpada de running, paravents, xaqueta afelpada running/biking + xubasquero ... braga pertinent i guants d'hivern .... (al tornar he plenat la rentadora només amb la meva roba!). Dioni ens ha cantat -3º en algun punt de la ruta!!


Al club en Toni (avui ben tapadet!), Chrètien (aquests paios no entenc com poden anar amb PIRATes), Dioni, Dinho (amb casc integral i càmara .... aquest nano fot por!). Arrenquem i avui el ritme ha estat seguidet seguidet ... ja posarà el cronista la seva, jo us diré que per hem tirat per la Hípica per anar a Can Feral i després no sabria explicar per on hem passat (Barón, ya me pasarás el GPX). M'ha fet molta il·lusió trobar un company que malgrat només hem coincidit en una sortida (que va ser collonuda) sempre m'ha portat molt bon rotllo i bones vibracions, i sempre ha estat al tanto de la recuperació del meu puto dit, Eugenio, amb tota la seva tropa disfreçats de Pare Noel!!! Nois, sou l'òstia!!!!  Pistes maques, xerradeta  i anar fent però no recordava les pujades finals a Sant Antoni ... les he encarat amb molta alegria seguint Toni i gairebé em passa factura!!! COLLONS quina feinada!!!


Ja a dalt, i després de que Dinho tirés alguna foto i fotés algun bram tipus lloro, el cronista ha decidit desfer lo fet i en un punt enxampar carretera, doncs tant ell com jo avui teniem una mica de presa i ell no ha donat opció a que ens "perdèssim" ... axí doncs i segons ell hem fotut una baixada gairebé en 20 minuts! si si, una passada ... ha estat en aquell moment que ja no notava els peus ... la resta del cos bé, però hauré de buscar una solució pels peus ... potser l'invent que porta Dioni ¿? ... no sé, provarem ... Els que anàvem justos hem marxat i els altres 3 s'han quedat a cafetejar a la petanca.

Total, 2 horetes i uns 32 Kms que avui si que ha contat el puto polar però en canvi no ha volgut monitoritzar les meves pulsacions ... potser per la quantitat de "felpa" que portava a sobre? no ho sé ... potser millor, pq la pujadeta final a Sant Antoni és un trencacames i trencapulsómetres!!!

Que passeu bona setmana i no sé si desitjar ja BON NADAL ... m'estan temptant per fer una nocturna dimecres ... no sé no sé ...

X. K

No hay comentarios: