viernes, 8 de mayo de 2009

8/05/2009 - Prèvia OpenNatura

Darrera sortida en solitari abans l'Open de Sta Maria de Palautordera ... la idea d'avui era reproduir una miqueta el que pot ser la "pedalada" de diumenge amb dos ports (per dir-ho d'alguna manera), a veure com responia, doncs les darreres sortides amb prou feina superen els 30Kms i diumenge en seran 40.

El primer port ha estat el Purgatori; com sempre es fa pregar ... Superat aquest he tirat cap a la trialera rectoria, tobogans i després he anat direcció cementiri de St. Climent repetint una mica el fet a la darrera sortida amb els Vaselina. Paradeta, fotoGps i pixadeta per confirmar que el sol estava molt kabró i que apretava de valent, doncs el litret que portava a la CamelBack (si, avui l'he tornat a posar en marxa) ja estava pràcticament esfumat, però encara em quedava un bidonet :-D .... D'aquí he tirat cap a la carretera per anar atacar el segon port: Sant Ramon. Entrada per la trialera impujable, peu a terra en varis moments per sentir el sol com cremava sobre els braços (menys mal dels protector solars) i arribada a dalt per la part del darrera, aquest cop relliscant la trasera i obligant-me molt contrariat a posar un peu a terra a la darrera rampa ... COLLONS! :-(
Un cop a dalt he parat a l'ombra i m'he cascat una barreta, ja feia 2 hores que anava en bici sense tirar-me res sòlid, avui ha caigut una de iogurt i poma, protèica que de gust està collonuda ... "sabe a poco" !! Sembla mentida però mai havia arribat a entrar a l'esglèsia, cosa que he aprofitat per fer avui i flipar amb la vista que hi ha des de dalt de les escales en un dia net com avui: jo diria que he vist neu i tot! Baixada per l'altra banda (hi ha molts forestals qrrant) per arribar a carretera i repujar fins St. Climent on ... collons! m'he quedat sec de "benzina" !! ... i em queda la tornada ... total, m'aturo a un trist bar de la carretera, demano un aquarius: "NO EN TENIM" ... i aigua? "NATURAL O FRESCA" ... fresca si pot ser si us plau ... i em treu un botellinet de merda de 25cls i m'han ROBAT 1 € ... quins collons ... suficient però per continuar.
La resta ha estat Can Bori, Vivers, Canyars, i per fi Casa ...

Curiositats i conclusions:
-He d'acceptar que he arribat cansat ... suposo pel fet que en total m'he aturat 10 minuts en 3h20' i també perque m'ha sorprés força la calda que fotia ...
- 44Kms, 1'750l de benzina, 1910Kcal, 1 barreta Nutrisport.
- M'he fotut un dinar amb la dona d'escàndol ... hi ha que recuperar forces!!
- Dissabte com a molt 4 estiraments si trobo el moment.
- Espero que l'Open vagi bé, ja us explicaré ..
Bon cap de setmana!
X.

1 comentario:

Unknown dijo...

Parabéns por el blogger.
Adoré.
Si quisieras, sigue también el mío de triatlo:
http://www.ncbb-triatlo.com/

Sería una honra

Catarina