lunes, 23 de marzo de 2009

22/03/2009 - 1ª Dimoni-Vaselinada

"Astillo" una foto de la Creu de Queralt d'un dels companys dels Dimonis per començar aquest post ....

Flipant ... aquesta és la sensació/resum ... flipant pel riu de gent que va arribar quan es presenta la "flamant" penya dels Dimonis, flipant per l'ambient de germanor, flipant el recorregut que ja llegireu o haureu llegit a "Can Chrétien", flipant per la temperatura, flipant per a tot ... només tinc que bon record ... afegir a les cróniques dels meus companys que no vaig poder-me quedar a la botifarrada degut a que celebràvem el cumple de la dona i que els darrers 15 kms els vaig fer en solitari.

Personalment quan em vaig llevar al matí i vaig posar el peu a terra vaig estar a punt de tornar-me'n al llit ... no em trobava massa bé ... però vaig pensar que era una ocasió única i no em vaig equivocar ... ademés amb els kms em vaig anar trobant millor i ho vaig passar molt bé malgrat les trialeres impracticables pel meu nivell i també pels motards : els tios es foten per tot arreu ... 2500Kcal gastades, gairebé 5h sobre la bici i quasi 50 Kms més al sac ... Els Dimonis (2) són els putos amos, però els Vaselina ens vam portar TOTS molt bé ... "dejamos el pabellón alto" :-D. També felicitar als dos Sherpes dels equips per posar-nos d'acord ... un 10 !!

Només afegir uns videos que vaig rodar ....

1) La gentada que som ...



2) El Gallego Cabrón o el Cabrón Gallego ens fot una petita explicació de com sortejar un puto pi que estava atravessat ... un tio molt atent i divertit!



3) Impressionant cova la de Vallirana ... per cert, totes les bicis que surten abans no entrem a la cova són de la nostra penya! si es que erem un munt ... felicitar-nos que ningú punxés ni tingués ningun problema a excepció del radi petat d'un company ...



Espero que no triguem a repetir ... fins la propera!

Ah! si algú ho desitja edito el post i us penjo la ruta que va quedar ben gravada al GPS.

Nota: aquest matí a l'escola he tingut notícia que en Joan "Makinon" va fer una sortida en solitari fent un "Cap del Porc" i que en Sergio "Alcatraz" i en David "Mossén" van ser vistos baixant el Purgatori ... molt bé nois!

X.

3 comentarios:

Vaselina dijo...

que bien los videos, hacen revivir los buenos momentos. desde luego, unos poco minutos de video reflejan al 100% el buen ambiente de la quedada, gracias xavi.

Eugenio Glez. Macia dijo...

Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, no se por que carallo no puedo ver los videos, buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
Grandes, grandes, grandes.

Xavi "Kanyilles" dijo...

Eugenio, ahora te he dejado un post en tu bloc, revisa el navegador no sea que vayas con uno de la edad de piedra ... puedes descargarte gratuitamente otros (que siempre vienen bien):

Firefox 3.0

Google Chrome

Salu2