viernes, 27 de marzo de 2009

Valbuena Curta - 2ª branca

Avui al deixar les nenes he trobat en David, que m'ha comentat que diumenge va fer la VB Curta ... al preguntar-li com ha sortejat els arbres m'ha comentat que just al final dels tobogans vermells enlloc d'agafar la primera branca s'agafa la segona ... PROVAREM ....

Disfressat ja de biker i amb una brisa fresca a la part del Marítim he pujat cap el Castell per tot seguit enfilar el purgatori, Clota, trialareta de la Rectoria i tobogans cap avall! ... i si senyor ... la primera continua tapada pels arbres, la 3ª és la que ens porta cap el Puig d'Endí (la vam fer el dia que va venir l'Andrés eh Vaselinos?) ... total, enxampo la 2ª i per alegria meva és una pista amb força baixada i molt divertida ... he quedat sorprés de no haver-la provat mai ... ja recuperant el tram comú de sempre m'ha donat la sensació de que està molt aplanat i pelat ... què en va fer de mal el vent! ... i repujant per gairebé arribar a la carretera de Begues per interior m'he trobat 2 bikers que estaven més penjats que un xoriço ... havien petat cadena i portaven un link però no tronxacadenes .... ni casc ... ni motxilla ... ni "suc" ... o sigui, el link el portaven a la butxaca ... ¿? després d'auxiliar-los i passada mitja hora he continuat amb la marxa sense cap contratemps ... la resta de la baixada ja sabeu, empalma amb la reixa verda, interior fins les BBQ, vivers, Pol. Ral i cap a casa ...

Curiositats: 2on cop que em quedo en mànigues de xaleco = temperatura espatarrant !!!. 36Kms, 2h34' (sense contar l'aturada dels xoriços), 1390Kcal, 1 l. de suc que queden pel camí ...

Podrem sortir diumenge??? ...diu que vol ploure ...

X.

2 comentarios:

Eugenio Glez. Macia dijo...

tio, ets un crac, però ....¿ com ho feu per sortir entre setmana amb aquesta facilitat?

Xavi "Kanyilles" dijo...

Eugenio, et contesto en el post d'avui ... divendres ... i sortida!! vinga Dimoni!