domingo, 15 de marzo de 2009

50 Kms de bones pistes by Vaselina Power

7:30h del matí i arrenquem els 6 bikers des del club direcció Hípica. Al arribar-hi en Marcelo i el seu colega decideixen quedar-se a mirar els caballs, que són molt macos ... Marcelo, cada dia un poco más ... El ritme alt com és habitual en aquest grup ... personalment no tinc massa clar per on hem passat, ja que el GPS ha decidit agafar-se el dia lliure i no gravar res de la ruta ... simpàtic oi? Aquí el bitxo multiús ha fallat ... així que millor mirar-se la crónica de Chrétien.
Les 6 curves s'han presentat dures ... en C. m'ha avisat que reservés, però en aquell moment (malgrat lo desconegut) em trobava bé ... però després han continuat les pujades, els tobogans vermells i la trialera de la rectoria, molt guapa fer-la de pujada (fins ara només l'havia fet de baixada). Ha continuat la pista que va cap als monjos, baixada que he pres amb alegria ja que he volgut passar al davant per presentar al grup una variació batejada com la dels Apiculltors que sembla que ha agradat força (la vaig descubrir amb la VB Llarga). Posteriorment hem parat a Vallgrassa per fer un platanet uns i un bocata uns altres ... ambient boníssim, com sempre, acompanyats pel sol ... us deixo aquí un video autoexplicatiu ...


Un cop continuada la marxa jo creia que baixariem pel RatPenat però no, hem agafat un tram de la ruta de Les Masies, pedregalet força tècnic que demana que baixis de la bici en més d'una ocasió on en un moment donat hem parat a veure una "Polla d'aigua" ... perdó, no, era una Perdiu, però és que el tema de la ruta d'avui ha estat el Jet-Extender (a buen entendedor pocas palabras bastan...) i m'ha traït el meu subconscient ... jejejeje .... li hem fet una mica de video tot i que només es veu al final quan es belluga, però també hem rigut una estona.

Finalment al passar per la pedrera hem tingut l'atac del parell de gossos malparits, el ros i el negre, que sempre van al darrer que passa a mossegar "les zapas" ... no han tingut sort! .... jejeje ... es presentava una baixada per pista però en Jordi "Tija Mantequilla" ja anava molt just de temps, així que hem baixat per les costes ....

Com sempre un dia excepcional i tot i que avui l'equip estava en quadro han caigut gairebé 50Kms, 2112 Kcal (ja recuperades) i un munt de desnivell acumulat ... comentar també que avui m'han posat un nou nick: McGyver, per la quantitat de material que porto al damunt en el meu "magic bag" ... també comentar orgullós que li hem pogut ensenyar quelcom nou al nostre inmillorable Sherpa!!!

Companys, cames cansades i un altre èxit ... ja esperant el proper.

X.

1 comentario:

Vaselina dijo...

mc gyver, eres un fenómeno, hasta la semana que viene