viernes, 12 de diciembre de 2008

12/12/2008 - FridayMan

Nois,

crec que alguna vegada us he parlat de la meravellosa dona que tinc, que avui al matí m'ha dit: "si vols marxar 3 horetes amb la bici, ves, GUAPO" ... he babejat momentàniament, ja que dones així poques ... i després de fregar-me els ulls he pensat ... 2h30' de valbuena curta + dutxa + moto a la botiga = 3hores ... dit i fet!.
La sortida es plantejava dura climatològicament parlant: 6ºC, però us puc dir que al pugatier he hagut de parar per treure'm roba, m'estava axixarrant ... a l'arribada a casa el termòmetre ja marcava 10º: repeteixo que de cos en cap moment he passat fred. Comentar que el purgatori està força "aplanat" degut a les pluges i que la valbuena curta es pot fer força bé ... divertidota que diria en Molina.


· Joan, tita-freda, podries haver vingut, tot i que soc conscient que les costelles apreten i millor una recuperació al gym sense passar fred ni estornudar ...
· David, sé per la teva dona que aquesta setmana has anat de cul i que has tornat al metge per les maleides costelles ... recorda que les fisures mínim un mes com et vaig comentar ... tingues paciència i fes ús dels antiinflamatoris ... els esmorzars amb el pinyi al Gimeno van bé per fotre capeta gàstrica protectora però efecte lateral: provoquen panxa!!! vinga, ja et queda poc crack!
· Toni, la Sonia m'ha comentat que has trucat i que també vas de cul ... ja vindran èpoques millors! ànim per a tu també ... a la vida hi ha ètapes i tot té un fi i, com a les voltes ciclistes.
· Sergio, et puc dir que "culo veo culo quiero" i he fotut el peu dret dins d'un toll malgrat la precaució i m'he quedat congelat ... l'altre peu l'he salvat ... però cony, justament jo que sempre pateixo de fred als peus!!

Per últim posar la foto del doble d'hamburguesa que m'he fotut (comprada al Vicente "Pollero" de kastefa) ... maco el bocata eh? collons, que me'l mereixia que he cremat molt avui! Crec que entre la maionesa & ketchup que rebosa dec haver recuperat el miler de calories cremat ... i què?


Avui no us deixo les dades del polar ja que no és sortida oficial.

Xavi.

3 comentarios:

David "Mossèn" dijo...

Jejejejeje, hemos pasado de SundayTeam a FridayMan.

Increible el bocata, e increible también lo de la 'dona' ... qué joya!

Recuerdos,
"Mossèn"

P.D. Se ofrece pack de invierno compuesto por culotte + guantes completos + bicicleta con frenos de disco recién revisados y sin estrenar. Interesados contactar conmigo.

David "Mossèn" dijo...

Por cierto, viendo la foto del post, y sin que te lo tomes a mal, no sabía si había entrado en nuestro blog o en la web de las tortugas ninjas!!

Besos!

Xavi "Kanyilles" dijo...

Mossèn ... ets rapidíssim (lo del friday per sunday) !!!!

Jajaja ... la bici, home, si em fas bon preu ja te la faria rodar, més que res que no s'oxidi ...

Lo del Ninja ... ostia tu, no trobava les ulleres oficials i vaig tirar de les antigues ... això més el fred em van tornar NinjaMan ...

Au monyut, un petó per a tu també.

X.