sábado, 20 de diciembre de 2008

Diumenge

Hola nois! Com ho tenim aquest diumenge? Que fem?

17 comentarios:

David "Mossèn" dijo...

Hola!! Yo voy a intentar no amargaros mucho la salida ... y me apunto a lo que queremos.

Propongo quedar a las 08:00 en en Canal.

Toni dijo...

Ok. 08h. Canal

David "Mossèn" dijo...

Sergio no puede venir, asi que ya me acercaré yo a las 07:45 y salimos todos juntos.

Xavi "Kanyilles" dijo...

Llegit. OK.

Toni dijo...

Que passa monyons? Arriba el fred i s'arruguen les titoles? Ja sou al llit amb la manteta? Qui surt demà? (si no plou...)

Xavi "Kanyilles" dijo...

6:30 - Plou
7:00 - Plou
7:30 - Plou
8:00 - Plou
8:30 - Plou
Amago la tovallola i decideixo fer de pare un diumenge interceptant les nenes quan venien a despertar-nos i deixant descansar la Sonia un pelet més ... tinc unes ganes d'agafar la bici acollonants, però el seny en aquest cas pot més que la rauxa ....

Toni: el temps a comptar el purgatori i just quan l'asfalt es converteix sorra després de la baixada de la deixalleria ...

Toni dijo...

Hola Companys! Bon Any Nou! pels qui no ens ho haviem dit. Fa, mes o menys, 1 mes em vaig fer una lesió darrera el genoll però Jo he anat tirant pensant que ja es curaria però no ha estat així.Vaig anar al metge i em va dir que he de fer rehabilitació: 1o sessions d'ultrasons. I li vaig preguntar: i el diumenge que? El diumenge, em va dir, has de fer com Mossen David, a caseta amb les nenes i un parell de Donuts. Així que, per prescripció mèdica, aquest diumenge no us acompanyaré amb la nostra estimada bicicleta. Records a tots.
Popeye.

David "Mossèn" dijo...

Eo! Bony any a tothom!!

Hoy he aprovechado un hueco entre las nubes, el frío y la lluvia para salir a pedalear una horita entre las 17:30 y las 18:30.

Iba hacia la montaña cuando a la altura del tanatorio he decidido cambiar de rumbo y girar hacia Gava para bajar hasta la playita y ver lo bonito que es el mar durante el anochecer ...

Regreso a Castelldefels a buen ritmo, pasadita por delante de lo que durante años fué el 'gran' Patricio y regreso hacia el canal, Garigot y para casita que ya cae la noche.

Resultado positivo para quitar el mono de bici, para evaluar estado físico (aceptable!) y para contrastar que todo estaba bastante encharcado.

Así que mañana, mejor squash que bici.

A las 08:00 he quedado con Sergio en el Tenis Pineda. Si alguien más se apunta, miramos de hacer un mini-triangular o reservamos otra pista, que lo importante es el desayuno de después!!

Apa! Ya diréis algo.

"Mossèn"

Toni dijo...

Hoa Companys! Porto 5 sessions de rehabilitació i crec que estic pitjor que al principi. Demà no ens veurem. Records a tots.

David "Mossèn" dijo...

ei Toni!! Cuídate que ya pronto viene el buen tiempo y retomamos las salidas en grupo!!

Yo mañana, si salgo intentaría hacer una VB curta ... saliendo a las 08:00 desde el knal con pitort.

¿Alguien se apunta?

De momento, y que yo sepa, descartados Toni (por lesión) y Sergio (por ausencia).

"Mossèn"

Xavi "Kanyilles" dijo...

Toni, espero que no sigui res lo del genoll i et recuperis ...

David, jo estic en baixes hores ja que fa més de 20 dies que no faig cap tipus d'esport i estic realment cansat ... les cames em foten mal PER LA PUTA CARA a diari ... porto molts dies sense parar.

No vull lastrar ningú, així que demà improvisaré ... en funció de com em llevi, si em veig amb forces i ganes igual et vinc a trobar i a mi ja m'està més q bé una vb curta, potser massa i tot, però si veus que 8'10h no hi soc tira, que jo seré al llit i potser surto més tard ...

M'he de posar una mica a puesto que el cos no m'acompanya massa ... però ganes d'agafar bici no me'n falten ...

AGUR

X.

David "Mossèn" dijo...

eo! Por lo de "lastrar" no lo digas porque a mi ya me iría bien que alguien me "lastre", jejejeje.

Además dudo mucho que eso ocurra ... y ya verás quién "lastra" a quién.

En fin, que lo hacemos al revés, si vas a salir, y ves que puedes estar a las 08:00 allí, mándame un SMS y te espero. Si no, yo tiraré que seguramente hará frío para estar allí con la duda.
¿Te parece bien?

"Mossèn"

Toni dijo...

Hola nois! Aquest diumenge tampoc podré venir perquè estaré a Itàlia de viatge.
Fins la propera setmana, que vagi be.

Toni dijo...

Després de 2 setmanes de no fer res d'esport i 9 sessions de rehabilitació estic pitjor que al principi ( no es conya). Avui he tornat al metge i demà he de demanar hora pel traumatòleg. Així que, fins que no us digui que estic recuperat, no compteu amb mi. Estic fins els colons del puto genoll!!!

Xavi "Kanyilles" dijo...

Quina merda ... i quin pronòstic tens? no pots fer res d'esport??

Toni dijo...

Si, tito. Una puta merda!. Ahir vaig acabar la desena sessió de rehabilitació i em fa tant de mal com al principi. Tinc hora dimecres amb el trauma. De moment estic totalment aturat. Potser es culpa de haver seguit fent esport que això duri tant. Paciencia...

Xavi "Kanyilles" dijo...

Només et puc dir una cosa, difícil, però es el que et resta: tingues paciència ...