miércoles, 17 de diciembre de 2008

Pastilles !!

Una petita entrada per comentar que el problema que vaig tenir diumenge era justament que m'havia quedat sense pastilles de frens i ja estava començant-me a menjar el disco ... l'amic Ramon m'ha canviat les pastilles i m'ha desgreixat/desenfangat/greixat la bici i en principi la torno a tenira punt ... no crec que divendres pugui sortir a testejar ja que tenim el festival al cole (David, Joan, ens asseiem junts?) ... Total caixa: 15€.

Comentar que quan he recollit la bici li pregunto al Master si puc frenar a sac o he de tenir precaució inicial, i davant la resposta: "Fot-li fort!" he apretat i m'he quedat amb la maneta als dits ... havia saltat un passador ... he flipat la manera de fixar aquets passadors, m'estranya que no saltin amb més facilitat ....

Joan, estaven purgant el circuit (intentant-ho) de frenat de la teva BPRO quan hi he anat.

També pels "colilles" (els que anem pel terra)  comentar que he vist molta roba però en especial un culot curt (el tipic ajustat) però que portava tot de proteccions laterals, per si caus ... només he vist però la XL ... guapo.

No hay comentarios: