martes, 2 de junio de 2009

CADENAAAAAAA!

Joan "RAC" (àlies guanyat a pols per la quantitat d'assistències que va haver de proporcionar aquest diumenge passat) ha fallat de nou ... vull dir que no ha vingut amb nosaltres tot i que si que ha sortit, amb Markus "Allen" i Christian "BishofBerga" a fer un Purgatori + Desfeta, però això, com diria George Pujol:  "ara no toca".

Així que em trobo als dos companys, Mossèn i Alcatraz degudament uniformats amb el seu maiot de la Cabrerès i un somriure a la cara ... unes breus paraules i enfilem la Hípica per anar a trobar el Purgatori on després de les primeres curves en comú Alcatraz es despenja i ens deixa enrrere. Tot just després de la "Z" em despenjo jo per veure si puc agafar al lider i després de la matamatxos i alguna curva més i en el moment que anava a demanar música a l'Ipod sento un bram .... "Xaviiiiii ....." que cony és això? és la sessió d'spinning??  em trec l'auricular i si, sento un "Xaviiiii ..." Intento avisar Alcatraz però el seu "trance" i que ja estava un pelet lluny ho fan impossible ...

Resumint: La cadena nova del Sr. Mossèn havia decidit donar pel sac ... reculo i baixo fins trobar el company ja tronxacadenes en ma i envainant passador ... però noi, la cosa no semblava que quedés massa forta ... així que després d'intentar apretar amb una alicateta el Mr. decideix recular i tornar a la base ...

Així que ens va tocar fer la resta de la ruta a Alcatraz i Xavi K en solitari, acompanyats però la resta del purgatori pel Jano. Degut a que haviem perdut molt de temps vam decidir repetir la ruta que vaig fer divendres passat però amb una vía que va introduir Alcatraz. Un cop arribats a Gavà ens vam despedir i jo vaig recular per la pisteta que et deixa a la reixa verda i el demés ja sabeu, fins Canyars i casa ...

Val a dir que vam estar de sort que al Mossèn li petés la cadena, ja que sino no dinem!!! MOSSEN! BON APAT COLLONS!. També que les ganes amb les que es va quedar les va matar ahir, doncs aprofitant que tenien festa van repetir ruta.

X.

5 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Xavi, sembla ser que aquestes "sessions d'spinning" et donen un puntet extra d'energia per pujar el Purga, no???
Aquesta setmana (o la vinent si no m'enrecordo) et passaré una megasessió d'1h15' per a que cap pujada se't resisteixi i et convertiràs en "Xavi Absolom" o "Xavi Hermida", com prefereixis, jeje

Eugenio Glez. Macia dijo...

Xavi, hauries d'explicar que és això de les megasessions i de quin tipus són, segons com, igual jo també podria fer alguna cosa per tu :-)
G.C.

Xavi "Kanyilles" dijo...

MA: les teves sessions són fonamentals pel meu rendiment ... i més ara que les darreres sortides porto una llesca al darrera de 2.25 ... avui però m'he fet amb una Larsen de 2.00 a veure què tal ... Lo de Absolom ja m'agradaria ja, però no hi ha "fusta" ... i per molt que entreni res de res ... en fin, com a mínim em queda lo de Xavi "Vidal" ... jejeje

Eugenio: ja pots signar com GC ja! jejeje ... les megasessions són de música, mal pensat!! tot i que les megasessions de BTT que us casqueu vosaltres són increibles, ja he repassat el teu bloc d'aquesta setmana: inmillorable, però el millor de tot han estat els acudits recollits amb pels dimonis ...

Una abraçada als dos

Eugenio Glez. Macia dijo...

tipus de musica?

Xavi "Kanyilles" dijo...

Jo escolto de tot, pero el meu DJ particular (n'hi ha que tenen personal Trainer) em passa sessions de cycling/spinnig on majorment la musikola es canyera ... jo normalment les porto fluixetes de volum, que m'acompanyin i pugui sentir els companys, i tampoc no vull problemes de sordera que de jove ja en vaig tenir i precissament per escoltar musikola massa forta.