sábado, 27 de junio de 2009

Trialera "Finger" by Dinho

Companys, 

Rumàrio m'envia els dos videos de la Trialera Finger, que demostren que cadascú baixa com li dona la gana ... és una llàstima però que al video no és plasmi el desnivell que té aquesta baixada amb la dificultat conseqüent ... només es pot intuir veient alguns dels components com baixen, gairebé no poden controlar les seves màquines ... evidentment tenim un parellet de cracks al grup que baixen tot (Manel & Rumàrio) :-D Els demés també, però tal i com he dit baixen/baixem com ens dona la gana. Jo per exemple practico el salt del plinton! :-D


 


Així doncs aquesta entrada és per comentar que efectivament el traumatòleg tenia raó i que m'hauré d'esperar uns dies més a agafar la meva montura, doncs després d'un intent fustrat d'ahir vaig veure que la recuperació del meu "finger" va més lenta que el desitjat ...  demà diumenge NO podré sortir amb vosaltres :-(.

Espero la vostra crònica com sempre i sobretot disfruteu i no us feu mal.

Salutacions a tots.

X.K 

1 comentario:

Vaselina dijo...

pues vaya tio, es de poner las manos donde....
espero que te recuperes pronto y nos vemos. ánimo