viernes, 12 de junio de 2009

Setting R23


Avui ha estat una jornada en la que gràcies a l'amic Joaquín "Sherpa" i la seva Fox Pump he pogut ajustar després de vàries proves la pressió del putot del RP23 ... ¿putot? ... si, aquest galifardeu sembla que no vol mantenir la pressió i ara que ja el tinc a punt només em queda verificar que no perdi pressió després "d'apretar-lo" per aquests camins de Dèu ... de fet la sortida d'avui ha servit per això.

Em dona la sensació que amb 130Psi vaig bé pel meu pes ... amb un pelet menys també aniria bé però dona més sensació de balancí ... així que de moment em quedo amb aquesta. Pel que fa a la Larsen ja li arribarà el moment de buscar-li la pressió adecuada per aquestes pistes de Dèu que sovintejo, ja que crec que puc anar millor i estabilitzar-me més, però avui era el RP23's day.

Ruta de divendres, que com sabreu i degut a que surto sol és bàsicament la VB Curta, avui en companyia de dos riders més que casualment anaven uniformats com jo, així que ja els hi he fotut el nom: equip Valbuena ... m'han passat a l'entrada del Purga on jo estava aturat en una de les N parades que he fotut per verificar pressions i després de preguntar-me si tot estava bé han tirat ... els hi he donat cacera a la matamatxos on hem comentat que el calor era terrible malgrat tots anàvem en xaleco ... així que ells un cop arribats a la Clota han preferit fotre-se-la a esmorzar ... si senyor! ves quins collons! :-D.
Jo he continuat amb la resta de ruta que ja sabeu, verificant i provant uns cop més la maleida pressió, on bàsicament he intentat anar agafant confiança i anant fotent callo al cul perque la xinxeta sobre la que m'assento té collons ...

Ferran "Pinço" pel seu cantó es va estrenar ahir amb una sortideta llarga ja de 50Kms conduint la seva Onix ... caigudetes pertinents al fet d'estrenar-se amb automàtics però res seriós, però Ferran, collons, posa't protector solar que ja has vist com has arribat! PALETA! (amb tots els respectes!). Quin puto crack ...

35Kms, 2Litrets, 1/2 platanet + mini barra de merda decartón.
X.K.

3 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Ei crack! Aquesta tarda també em sortit en bici nosaltres (erem un grup de 4) i a l'alçada de Begues i rodalies ens anavem creuant amb un munt de mountainbikers amb el maillot del Valbuena. Es que el regalen??? Jejeje. Potser ens em creuat baixant Begues sobre les 19h i no ens hem adonat, no?
Per cert,jo a la BTT tinc també les Maxxis Larsen 2.0 i em van de puta mare.
Apa, bon cap de setmana crack

Xavi "Kanyilles" dijo...

MA: Ostia el JEFE! Jo he sortit pel matí, però lo dels maiots és que van fent ofertes pels maiots que es van quedant desfasats, en aquest cas el corresponent a l'edició anterior ja que ja tenen el de l'actual al mercat. Són Inverse i estan força bé. A veure si DK90 en treu un no? jejeje

Tema Larsen: estic provant la 2.00 pq la 2.25 q portava és un llescot, però és clar que perdo estabilitat ... les teves son tubeless?

Bon cap de setmana

Miguel Angel dijo...

No, les meves són amb càmara, però ja et dic: cap problema i bona estabilitat al pas per corva (jaja, semblo ja un tècnic de F1).
Mai he punxat amb elles (es clar que no faig tans kms com tú :-P)