lunes, 8 de junio de 2009

i en Sergio m'ensenya un trocet nou ...

Finalment hem sortit en solitari Sergio i jo ... el fet de que tots 2 teniem compromisos ha provocat que no ens "enmerdessim" amb rutes noves fetes en grup. En Joan va tenir intenció però es va adormir i sortint sol porteriorment es va perdre! Encara no en se els detalls. Com sempre, els Vaselina no sé sap ben bé fins darrera hora el què faran, i un missatge meu els va alertar de les nostres intencions ... els Vaselina, matiners malgrat l'absència justificada de Chrétien surten sempre d'hora i van decidir passar de nosaltres ... més tard i per casualitats del destí vaig coincidir amb el Sherpa, camí del ciclista a comprar una bomba on vàrem tenir una estoneta de xerrada.

Per cert Joaquín, moltíssimes gràcies per deixar-me la teva bomba Fox, m'està servint per controlar les presions ... d'entrada em sembla que diumenge vaig sortir un pelet dur, però és clar, per si perd anava sobrat .... de tota manera acabaré de controlar aquesta setma i te la torno. Gràcies de nou.

En Sergio tot i venir tocat per una mala nit degut a unes tapetes de darrera hora va tirar del carro de valent ... és un fora de sèrie i malgrat la setmana passada es va ostiar en la recepció d'un salt el tio baixa que ni els del "dirty track" ... és per veure-ho, si pots, perque la polseguera que aixeca és brutal!!!! QUE KBROOOOOO!!!!! Amb prou feines el vaig poder anar seguint ...

En fi, com darrerament el Purga va ser la nostra entrada per continuar pels tobogans, per cert, que al creuar la carretera de Begues vam topar amb els Dimonis, Eugenio "GC", espero t'hagin passat la salutació cordial que els vaig enviar per a tu!!! jejeje.

Ja als tobogans vaig treure la capa i per badar la bici va anar al terra sense conseqüències ... tornada pel Cementiri per recular a la Hípica i provar des Can Bori una pisteta de que si l'he fet algun cop no en tenia consciència ... sempre s'aprén quelcom nou.

El dia tot i que semblava que seria raro va ser magnífic: sol i temperatura fresqueta .... ideal.

40Kms més al sac.

X.

1 comentario:

Eugenio Glez. Macia dijo...

Al Juliol els Dimonis es van a la platja i suspenen l'activitat btt, per la qual cosa ja estarem en contacte per algun Diumenge, compartir camins ....
G.C