miércoles, 17 de junio de 2009

Ja tinc la bomba ...

Finalment i després d'un parell de fiascos amb manxes d'anar per casa (Lidl i demés) m'ha arribat la doble bomba, ja que serveix per amortidors i serveix per pneumàtics ... 2 x 1 ... aquests dies que estic controlant el RP23 (sense novetat) he portat la del Sherpa; li tornaré diumenge. Aquesta Specialized té la gràcia que serveix per les dues coses, així m'estalvio (sobretot aquests dies) anar amb doble bomba, tot i que la seva característica principal no sigui la seva lleugeresa, i ja sabeu que al sac del McGiver hi podeu trobar de tot ... Els de Mamut han trigat una mica però per disculpar-se han afegit un buff ... sempre va bé.
:-D

Pel que fa al "joc" que tenia amb l'amortidor avui he vist i constatat que mitjançant un cargol allen s'apreta una peça específica que fa que quedi fixat ... el primer cop el cliclista va necesitar també d'una clau fixe, però he vist que no cal; crec que ell era el primer cop que ho veia, com jo ... a veure ara si ja queda finiquitat el problema.

Aprofito per contestar a Sergio/Eugenio i dir que quan vulgueu muntem la primera nocturna Vaselina/ST/Eugenio+afegits, però que si ho fem entre setmana ho tinc una mica pelut per l'horari ja que jo plego a les 20:30h i fins les 21:00 i perdent el cul no podria estar disfressat ... però ja podem anar posant fil a l'agulla eh? Per cert Eugenio i demés, tu que ens "desvirgaràs", quines il·luminàries porteu???

X.

No hay comentarios: