viernes, 5 de junio de 2009

NO PLOU!

Avui ha estat el dia per testejar la nova coberta del darrera. Com alguns de vosaltres sabeu les Hutchinson Cobra de 2.25 són un portaavions i pujant es noten ... així que em vaig fer amb una Maxxis Larsen LUST Tubeless 2.0 per com a mínim, canviar la del darrera i provar què tal pujo. És una coberta rodadora prou adecuada pel tipus de pista que fem per aquí i personalment crec que no massa apte per fang o pluja ... però jo també m'arronsso quan plou!

En fi, que tiro cap amunt previ pas pel ciclista ... el rp23 sembla que no està fi i perd compressió o que jo estic com una vaka ... de moment no me'n fio ... li tinc l'ull tirat al damunt ... enfilo deixalleria i rebo una trucada de Joan "Rac" dient que em venia a trobar, total que després d'esperar-lo un colló i part de l'altre ens hem trobat a la porta de l'infern (àlias Purga).

Pujadeta més que correcte, la llesca més fina no em dona sensació d'alliberar-me molt però un cop a la clota potser si que m'he notat més descansat ... no ho sé, potser necesito alguna sortida més per acabar de valorar ... el que si que es nota és baixant ... menys segur però tampoc res de l'altre món, potser la solució serà un 2.10.

En Joan s'ha portat bé i poc a poc l'he anat estirant per a que veiés la ruteta que darrerament faig quan surto sol a fotre un vol ... crec que li ha agradat i el més important és que tot i l'amenaça continuada de plugim no ens hem mullat. El fet de no tenir canvis de llum (tota l'estona núvol) ha donat un pelet més de confiança al Brother, que avui també es podria haver guanyat l'àlies de Joan "Operadora" per les contínues trucades rebudes.

Anècdotes i comentaris:
  • Ferran "Pinço" ja té la seva flaca i al vespre anirem a buscar unes "zapas" ... què guapa és!
  • Maiot M.Mauri estrenat i de conya, gràcies Baldo! (ya te pasaré foto!)
  • Automàtics al 100%, fora plataforma i posats al mínim molt segur.
  • Tija 1 punt més a dalt, menys fatiga als cuàdriceps! joer, no m'entenc ni jo!
Apa, fins diumenge.

X.

No hay comentarios: