domingo, 16 de noviembre de 2008

16/11/2008 - Jafranatura, una festa més!

Equip!!

La festa s'ha tornat a repetir un diumenge més! som la bomba! avui hem donat una volta més al cargol i hem carregat les bicis; algo que em semblava molt pesat de fer avui no ho ha estat, i en companyia vostra encara menys. D'entrada la pujada per les Costes no hi ha hagut problema i fiant-nos del TomTom hem arribat a lloc. "Pitrals" posats i sortida ...
Sergio fidel al seu estil i al seu nom ha sortit com un llamp acompanyat de Mossèn David ... res a fer ... Toni i jo mateix hem fet una arrencada més suau comptant els bidons que anava perdent la gent degut al pedregalam (Joan, menys mal que no has vingut, haguessis patit amb les costelles! Com a mínim tens una xamarra maca!).
A mi em perdonareu però necesito una mica més d'escalfament! :-D Particularment he trobat la pedalada molt maca, perillosa per fer-la en cursa i amb molta pedra, però degut al Ipod a partir del km 25,50, veient que ja no quedava massa i que la meva cama esquerra em respectava, i aprofitant la rampa de pujada inacabable he decidit acabar amb el petit sac de forces que em quedàven i guardava davant una ruta desconeguda. He pogut veuren en Sergio i he procurat anar darrera d'ell, bona roda (és com un trencagels!).

M'ha fet patir en Toni, quan tornant del seu EXTENDED PLAY ha comentat que en Mossèn estava enrampat, però el Senyor acompanya el Mossèn i l'ha portat fins l'entrega de trofeus ... la samarreta ... o la butifarra? EH DAVID?
I ja que parlem de botifarra, bona! massa pa per a mí. En Toni aprofitant per fer de rel·lacions púbiques (cony, m'he deixat una "l" o no? jejeje) ... ja prenent-la , la butifarra, hagués sigut la pera que ens hagués tocat algun premi, eh equip?
Ruta gravada per la pda ... podreu veure les giragonces al lloc d'arribada, on no vaig recordar d'aturar la gravació :-D
Les fotos de la jornada ja siguin del phone, ja de la cam (ja us val, sempre ho deixeu tot per a mi ... ), la ruta al wikiloc ... ah, i com sempre també teniu les dades del Polar:
  • Assistents: David, Sergio,Toni,Xavi.
  • Distància: 36,30Kms
  • Temps:
  • En moviment: 2h53'
  • Total: 3h11'
  • Velocitats:
  • Màx: 41,30Kms/h
  • Mitjana: 12,50Kms/h
  • Calories: 1947Kcal
He de dir que malgrat la poca senyalització ho he passat prou bé... aquest cop, una vegada més, espero les vostres cròniques ansiosament :-D

8 comentarios:

Sergio dijo...

Sobre el papel, el perfil de la VII Bicicletada Jafra Natura Parc del Garraf Olivella, no presentaba grandes dificultades.
Un circuito de una longitud de 37 Km., con inicio y llegada en Olivella. Se trataba de una distancia semejante a cualquier “escapada” que habitualmente realizamos.
Pues resulto ser todo lo contrario. Se trataba de un circuito muy exigente, un auténtico “rompe piernas”.
Como aquí no se trata de analizar todos y cada uno de los tramos del circuito, me gustaría destacar algunos aspectos:
- El primero y más importante fue el buen ambiente que se respiró en todo momento entre todos los componentes de “Sunday team”. Un ambiente agradable. Con ganas de pasarlo bien, de divertirnos y compartir nuestra afición por las dos ruedas.
- Lamentar la ausencia de Joan. La verdad es que fue una lástima que no pudiera venir. También es cierto que personalmente creo que no era un circuito para las características de joan.Demasiada gente y mucha trialera con mucha piedra. ¡se hubiera agobiado por temor a una caída!. Esperamos y deseamos volver a reencontrarnos el próximo Domingo ¡Seguro que si!
- Destacar los interminables descensos por trialeras. Resultaba agotador. Máxima concentración para decidir la trayectoria correcta. Trialeras que debido a su gran desnivel, te “empujaban” hacia abajo a gran velocidad. Máxima tensión en los brazos soportando todo el empuje. Frenadas al límite. .La verdad es que son tramos en los que en ocasiones vas tan “A saco” que no sabes muy bien por donde “metes la bici”. Es como si se tratara de un gran tobogán que te lanzan a toda fuerza desde arriba. Cuando consigues llegar al final, te encuentras agotado a la vez que excitado por el “subidón de adrenalina”.
De las mejores trialeras que he bajado yo personalmente.
- Felicitar a la organización de la “Jafranatura”. Un circuito de gran belleza natural y muy divertido. Y algo muy importante, y es que para no ser un circuito excesivamente largo, era muy exigente físicamente. También destacar que con solo 15 Euros de inscripción tenias derecho a disfrutar de un circuito de BTT “señalizado y con avituallamientos”, camiseta de recuerdo y una merecida butifarra. ¡Enhorabuena!
- Lamentar dos aspectos:
- El fallo en las señalizaciones del circuito, ya que provoco que muchos de nosotros se saliera de la ruta correcta.
- Demasiados tramos con mucha piedra, y tal vez hubieran tenido que suprimir alguno y hacer alguna pista más por tierra.
Recibir un cordial abrazo desde mi celda. ALCATRAZ

Xavi "Kanyilles" dijo...

Sergio, crack i company,

les teves cròniques són les millors (no perque siguin les úniques, sino perque veritablement són les millors). Estic totalmennt amb tu, i en especial al trocet que fas referencia als "descensos per trialeres" ... anava darrera teu i realment per ser el primer cop que les feiem les vam baixar MOLT ràpidament, massa i tot per a mi ... esgotador! si no hagués estat per l'adrenalina que ens espitxava i una forquilla amb amortidora ens haguessim deixat les pilotes, eh??

Una abraçada

Sergio dijo...

¡Ehiii Crack!
Ante todo muy agradecido por tus comentarios hacia mi. ¡Por cierto! ¿qué tal las molestias que tenias en la pierna? Seguro que no es nada y además como estas hecho un "toro", con un poco de reposo seguro que estás como nuevo.
En cuanto a la cursa de Domingo pasado, reconocerte que me llevé una grata sorpresa. Me da la sensación que todos lo pasamos fenomenal , excepto el último tramo para David que las pasó Putas (ja,ja,ja,ja,).Todo un acierto el proponer hacer la Jafranatura. ¡felicidades Crack!.
En cuanto al próximo fin de semana es probable que me tenga que ir a Madrid, pero estoy intentando regresar el Sabado noche para no faltar a la cita de los Domingos. ¡lo mejor de la semana no me lo quiero perder!. En cuanto tenga cerrado el "asunto" ya te informaré.
De todas formas, sería conveniente empezar a preparar la ruta del próximo Domingo. Pensando más en vosotros que en mi, optaria por hacer una salida no excesivamente larga para que podais llegar a una hora razonable a casa.
¡Bueno campeón! Te tengo que dejar que tengo que acabar unas cosas y si puedo iré al Gym ha hacer unos estiramientos, sauna, ducha y para casa.
Cuidate y seguimos en contacto. Un abrazo

Xavi "Kanyilles" dijo...

Sergio, catacrack!

Veritablement avui em trobo de puta mare ... ahir vaig tenir el moment tonto durant el dinar, 10 minutets on vaig notar l'esforç, però el fet de tenir unes filles que m'esperaven i una dona que s'ho mereix tot, van fer doncs que això només fos un moment... per cert, al fil que deies que si ens entren ganes de menjar, la Sonia ho ha resumit dient que ahir per la tarda era una "ASPIRADORA" que vaig arrassar amb tot lo comestible que hi havia pel davant ... és veritat! :)
Les cames no m'han donat la llauna en absolut, l'esquerra com nova, i de fet aquest matí he tingut que baixar a barna i traginar caixes de 25ks que si no les aixeques a cames et desllobrigues l'esquena (collons com pesen) sense massa problema ... t'ho dic pq espero que això de "estàs hecho un toro" no ho diguis per les banyes, sino pel RABO DE BOU que tinc ...jajajaja ... què animal!.
Tot i que torno a coincidir amb tu que va ser un encert anar a la Jafranatura, pel cap de setmana que ve estic amb tu de fer alguna cosa més tranquila primer per veure si Joan s'integra i després per no arribar tard a casa, potser quelcom a l'estil CapDelPorc amb alguna variacioneta ...
Vinga master, espero i dessitjo que puguis tornar dissabte el vespre.

Estem en contacte, LIDL!

David "Mossèn" dijo...

Ai companys! Lo que hay que sufrir por una buti, eh!!!

El relato de Sergio me parece que describe a la perfección lo que siento una vez completada la ruta.

No parecía lo que finalmente fué o al menos lo que a mis piernas les pareció que fué.

Recuerdo un pedregal interminable, y alguna trialera digna de las mejores "Valbuenas" ... pero en esta ocasión las rampas que afloraron en los tramos finales de subida (por pequeños que fuera) me hicieron sufrir más que disfrutar y no alcanzo a recordar mucho más, lástima!

Pero como diría aquél, "volveré!"


Sobre el ambiente y el buen rollo que tenemos entre nosotros, creo que es insuperable. No hay palabras para explicarlo.

Sobre nuestras familias y su apoyo incondicional, ya podemos decir que es lo máximo.

Y sobre el "organizer", decir que todo ha vuelto a salir genial. Genial la cursa y genial el reportaje (photos incuded!).

Por último, resaltar que Dios nos acompañó de nuevo durante todo el trayecto y evitó que tuviéramos algún susto, así que seguiré conversando con él para que nada nos ocurra.


Nota para el blogmaster:
Con la publicación de la entrada, al menos a mi, no me llega ninguna notificación. Sí en cambio con nuevos comentarios. Que lo sepas ...



Saludos,
Mossèn.

Xavi "Kanyilles" dijo...

Mossèn,

sempre t'has caracteritzat per sàbies paraules ... pensa fa un any si ens haguessin dit que fariem el que va fer diumenge ... haguessis dit que no, SEGUR!

Espero que a Maribel li hagin agradat les fotos ;-D i que et prenguis amb humor els títols de les fotos, ja saps que ets molt apreciat al grup.

Realment el circuit era exigent si els volies fer amb un ritme normal, per tant és la primera que marco com "difícil" de les 7 rutes que hem pujat al wikiloc (flipareu la de visites que tenen les rutes que pugem eh?, titulades sempre amb l'encapçalament [SundayTeam] :)

Ara revisaré el que em comentes de que no t'arriba l'avís de nou post, però m'agradaria que els demés també m'ho confirmessin.

Joan "Makinon" dijo...

Benvolguts companys,

Em sap molt greu escriure tan poc, però es que soc una mica gos… El dia de la pedalada Barcelona-Sitges va anar de la següent manera: Varem sortir amb el Joan Jr. i com anava lentet pel ritme de cursa ens varen delantar tothom. Quan estàvem a San Joan D’espí en Joan Jr. bufava i començava a dir que ja no podia mes. Vaig parar per enganxar-lo amb la sorpresa que ens va passar la cua de carrera. Llavors va ser dur. Vaig tindre que sofrir semàfors i el malestar dels conductors que havien estat esperen a que passes la cursa. Amb tot això en Joan Jr. estava avorrit darrera i es movia que feia molt difícil mantenir una direcció. No vaig poder ni trucar a s’ha mare per dir que ja estàvem arribant a Castelldefels. Per sort arribava en aquell moment. Desenganxo i penso; tiro cap a Sitges havíem si enganxo la cua de la cursa. Vaig ficar el “turbo” i a la tercera costa ja estava passant la cua. Com ja portava la directa vaig continuar tot i que bufava a sac. Quan vaig arribar a la benzinera on molt s’aturaven vaig pensar, Que bonic seria tornar per les costes!! Aixa que dit i fet i mitra volta i cap a casa.
Resumint: mes de 48 hores per recuperar-me i ha sobre en Joan Jr. Ve un matí al llit i “zasca” patada a les costelles que em varen deixar sense respirar!!!! “Osti tu de nou dolors i malestar al “costellamen”. Vaig pensar: espera’t tranquil potser per diumenge estaré millor, però quan divendres vaig veure que ni tan sols podia esternudar, vaig veure que el Jafranatura se’n anava a la merda.
Pel que ha explicat en Xavi va ser dureta i ho veu resoldre molt bé. Jo ja estic acollonit!!!!! Estic perdent el ritme i no se si podré seguir-vos.
Intentaré anar-me ficant les piles però no pugeu mes el nivell “ gamberros” !!!!!!

Una abraçada per tots

Xavi "Kanyilles" dijo...

Germà i crack,

primerament felicitar-te per aventurar-te a portar en Joan ... quins collons, podria haver estat un calvari!! ... segon, felicitar-te per per alguna entrada aquí al bloc, em consta que ets no una mica sino molt gos en aquets temes ... tercer, com ho veus per fer quelcom com ara CapDelPorc o similar pel diumenge??