miércoles, 26 de noviembre de 2008

Logo by Mossèn


Per a mi, tal i comento als "coments" el definitiu ...



Nois,


us adjunto un dels logos que ha fet David ... a mi com a base no em sembla gens malament tot i que per tocar els collons dic que és una merda (que no ho penso) ... ¿? este Xaviiiii



Aprofito per dir-vos que hi ha una etiqueta nova que és "Logos/Maillot", i per dir-vos que els d'Inverse m'han contestat però em demanen un mínim de 15 unitats (jo crec que apretant arribariem, demanant maillot curt i llarg) i logos a estampar .. així doncs fins que no tinguem la totalitat i un disseny final no tindrem un pressupost ...


Ah Toni! el paio que vam veure que s'ostiava és un makinon de la jungla! ... per la tarda m'han comentat que es va fotre una bona pallisseta en bici de carretera ... ja et dic, una maquinota i crec que té la teva edat. Es conegut al gym que va com Conan! imagina't!

X.



Edito a les 00:05 just abans d'anar a dormir després de currar una micona amb el logo ... apa, espero iniciatives NO PROPIES ...


Faltaria retocar la bici per a que sembli més de BTT i no tant de carretera ...

3 comentarios:

David "Mossèn" dijo...

Eo! Estamos cerca, cerca de tener un logo ... ¿Qué dice el resto?

A Maribel le ha gustado mucho este último diseño tuyo.

Xavi "Kanyilles" dijo...

Nois, ara he editat el post i poso com a primer el meu definitiu logo ... no m'hi tornaré a posar okis?

A Sonia aquest que penjo ara també li agrada ...

Ara sec i espero propostes.

X.

David "Mossèn" dijo...

Por mi, OK a este último logo!

Salut!