jueves, 9 de abril de 2009

09-04-2009 Les Agulles

Plovia, la dona tocadeta pel maleit costipat que porta tot l'any acompanyant-nos ... no sabia si podria sortir ... vaig anar a dormir amb la incògnita i així ho vaig fer saber als dos companys vaselinos d'avui, Joaquin & Dioni. La nit ha estat dura, ja que no he pogut dormir des les 3 am i tot just recuperava el son que la dona em diu "t'ha sonat el despertador" ... tot zombie m'he llevat a calçar-me la roba sense veure-ho massa clar, però la dita és clara "no deixis per demà el que puguis avui pedalar" ...

7:30am, retrobo els companys al club i després d'unes primeres impresions decidim anar cap el Purgatori malgrat l'hagin ruixat amb superglu3 ... tot just abans de començar ens treiem roba, doncs encara que el termómetre marcava 9º al sortir de casa el sol començava a sortir tímit i volia deixar clar que escalfaria el matí ...

La pujada avui ha estat en grup xerrant sempre i quant la respiració ho permetia ... les pulsacions, i m'atreveria a parlar en plural no s'han disparat massa i sense donar-nos massa compte ens hem trobat a la Clota, on malgrat ser el més jove dels 3 he hagut de donar-li una alegria a la meva pròstata que feia estona que avisava que anava "apretada" ... amb la tonteria finalment m'hauré de mirar algun sillín antiprostàtic (bé, també s'ha de dir que trago força líquid ...)

Aquí els companys han decidit ensenyar-me la pujadeta cap a les Agulles (on com comença a ser habitual he disparat la foto que obre el post) entre pedres i farigola ... un cop a dalt la vista és molt maca ... una mica de xerradeta sobre jalar, sopes d'avecrem i farigola i més jalar (avui ha estat el tema, el menjar), mitja volta i cap avall que fot baixada!

Per no repetir s'ha decidit tornar per un troç de pista que dona a la Carretera de Begues a l'alçada del portal que vaig comentar "Can Planes" ... trocet maco també ... finalment bosquet de la Sentiu, Vivers i Canyars ...


"Dónde está Wally?" (bé, Dioni & Joaquín) ... busqueu que trobareu

Resumint, 31 Kms per no perdre costum, 1378 Kcal cremades (ja recuperades) i bona companyia.

X.

No hay comentarios: