lunes, 13 de abril de 2009

12/04/2009 - "Wet VB Curta"

Com ja és habitual no he dormit bé, ja que les nenes i en especial la dona han tingut moltíssima tos ... així que he passat del despertador i finalment un cop aixecat i veient que hi havia sol he decidit fer una sortida rapideta en solitari ...

Curiositats:
  1. He trobat el grup dels companys del pare del Leny, que m'han aturat per dir-me que anava amb la roda del darrera "SUELTA" !!! ... caga-t'hi!! Grácies.  Després d'uns metres en comú m'he despedit ja que anavem de tranquis. Aquí a la foto en Jano.
  2. Durant la sortida he anat amb un ritme més o menys constant intentant esquivar tolls i demés fins que amb unes arrels he "aterrat" sense masses conseqüències però enguarrant-me a sac,  fet que he aprofitat per fotre'm per tot arreu on mai em fotria (mega-tolls, fangs, rierols ...) He disfrutat com un crio, però la "postproducció" és una mica xunga (rentat de la bici, arribada a casa xorrejant, rentadora ...) i els peus congelats ... no hi ha res gratis eh?
  3. 2'30h (collonudament he acomplert la previsió), 34Kms, 600ml de suc, 1 barra "decarton" i 1600Kcal pel camí. També comentar ja que ho escric el dia després que amb lo que he jalat avui que hem fet mones podria estar visquent 1 mes ... què animalots ...
X.

8 comentarios:

Joan Pedrola Méndez dijo...

Qué passa Xavi! Quina enveja em dones al menys has pogut sortir. Jo en tota la setmana santa res de res. Entre el maltemps i que he estat fora no he pogut tocar la bici. Espero escapar-me aquest dijous sobre les 15 hores per entrenar una mica. Si t'ho pots combinar ja saps. En ppi sortiré sol. Seguim en contacte.

Xavi "Kanyilles" dijo...

Joan! què passa crack ... home, no em queixo com bé dius ja que algo he pogut fer!! per a mi una VB curta "nonstop" està força bé com a sortideta ràpida ... De dilluns a dijous ho tinc xungo. Merci per la convidada però entre setmana excepte els divendres ho tinc fatal ... de tota manera ja tens el meu phone i si hi ha algo ens truquem ... per cert, vas rebre els meus correus a hotmail no?

X.

Joan Pedrola Méndez dijo...

Si q els vaig rebre. Ens volem apuntar a la cursa de La Bisbal aquest diumenge.A veure si tenim quorum. Si vols ja saps que pots venir amb nosaltres.

Salutacions,

Xavi "Kanyilles" dijo...

Gracies tio, no t'ho asseguro ... ademés per aguantar les crítiques de Johan s'ha d'estar fort :-D ... Per cert, com estàs de la cama?

Joan Pedrola Méndez dijo...

No massa bé. La punyetera fascitis plantar em dona molts problemes i com camino forçat després m'agafen contractures a la cuixa.L'altre dia pensava que al menys la cama ja no em faria mal pero en els repetidors em punxava bastant. Necessito vacances i un stage per recuperar-me i anar al metge per que em possin l'injecció de corticoides al taló d'una vegada!!
Ens veiem!

Xavi "Kanyilles" dijo...

Joan, sinzerament pensava que l'altre dia foties conya quan et queixaves!! ... després del "tute" que ens vam fotre pujant era normal algun renec!! Joer ... y la fascitis aquesta d'on collons t'ha sortit?? Lo de les vacances ... ja han passat! i l'stage ... el de cada dia no? ...jejeje ... així doncs, aniràs a la cursa de la Bisbal?

Joan Pedrola Méndez dijo...

si que anirem encara que físicament estigui tocat. les ganes poden més!

Xavi "Kanyilles" dijo...

Que no t'esconyis més! feu la llarga?