martes, 28 de abril de 2009

Casc: protegim el cap!

Fa molts anys que porto casc ... bàsicament perque fa molts anys que vaig en moto i puc dir que el casc m'ha salvat en més d'una ocasió ... i el no portar-ne també m'ha posat en algun tràngol (sense anar més lluny em vaig trencar el nas en un half pipe fa un parellet d'anys) ... És per tot això que després de la "gran colleja" que vaig rebre juntament amb el meu casc diumenge passat que avui he dedicat una horeta a jubilar el casc vell (tot i que el meu està partit, un casc encara que no es trenqui pot quedar força alterat estructuralment després d'un cop fort i no val la pena jugar-se el coco) i solucionar el problema ...

Era fàcil, o difícil, ja que volia un casc una mica específic, en la linia del que portava fins ara: un casc que no fos massa pesat i que em protegís una mica la nuca, el que ara està catalogat com ALL MOUNTAIN ... així que després de mirar una mica per internet m'he passat pel ciclista de tota la vida, DK90 i després de provar-me'n uns quants he decidit emportar-me el CATLIKE Shield-2. En aquell moment no hi havia justament "l'estampat" que m'agradava però encara que quedava el negre, així que aquest de la foto ha estat l'escollit ... però no havia mirat preu! ... cony, en aquell moment veig que un dels que m'he provat valia 180€ .... uffff ... al costat un de 25€ ... finalment el meu m'ha sortit per 60€ ... espero no tenir-lo que posar a prova!!.

X.

No hay comentarios: