viernes, 17 de abril de 2009

17/04/2009 - BonoTicket VB Curta + afegitons!


És increible el que s'arriba a perdre pel fet de deixar un temps una activitat ... després del running d'ahir m'he llevat amb les cames com pals ... gairebé no podia baixar les escales de casa, així que després de pensar en una retirada he decidit sortir i encara que fos treballar a baix ritme ... però ...

Sorpresa! ... m'he adonat que anant amb la bici la musculatura no es queixava massa i que l'estava treballant d'una altra manera que no pas ho fas en running! (ja m'ho havia comentat en Ferran Pinço i també en Miguel Àngel, però són d'aquelles coses que escoltes i fins que no et passen no els hi pares massa atenció ...). Per algo deuen dir que són activitats que es complementen ...

Total, que m'he anat animant i veient que podia anar tirant he aprofitat a fer la VB que ja aneu veien que surt i sortirà bastant, ja que té una mica de tot: esforç inicial al purgatori, alguna trialereta i tracks variats, en pujada i en baixada ... i després el bosquet entre la reixa verda i la carretera de la sentiu ... i darrerament tolls i algun riuerolet!! ... m'agrada ... L'afegitó és per trocets que he anat afegint al final veient que no anava malament de temps ...

Tot i que ara és per riure si em veieu caminar (Robot Mode Activated) estic prou content ...

Curiositats:
2h42' - 39,10Kms - 1,2L Aquarius + 1 plàtan.
1500Kcal que ja he recuperat després d'un fantàstic àpat celebrant 10 anys "oficials" de casats amb la dona!
Molt de sol amb una lleugera i refrescant brisa que m'ha tornat a deixar en mànigues.
Pena al veure un esquirol mig mort pujant per la deixalleria.

X.

No hay comentarios: