domingo, 26 de abril de 2009

26/04/2009 - VB Curta "in the rain" ...


M'he llevat passant del despertador i amb dubtes de sortir per la climatologia ... sabent que perdria el "tren" de les 7:00am i el de les 8:00 per poc però també he decidit tirar sol fins que el temps m'ho permitís.

Tot i sortir sol el BTT sempre està plagat d'amics "espontanis" i de coneguts, ja a l'entrada del Purgatori m'he trobat al Jano i tota la seva penya ... en Jano encara està tocat de les lumbars però malgrat tot el tio surt ... després de compartir amb ell unes pedalades he tirat ... passat 300 m. he coincidit amb una penya del Rat Penat (veure fotos) amb els que m'he ajuntat fins la Clota, on ells han fet parada i fonda i veient que el temps cada cop era pitjor (en aquest moment he tirat la foto que obre el post) jo he decidit tirar mentre pogués ... he anat baixant per on tots sabeu però ja al enxampar la pista que ens porta a la Carretera de Begues a l'alçada de la reixa verda, el "calatontos" ha passat a ser més fort, moment que he aprofitat per parar a posar-me el xubasquero i ... oh sorpresa! Alcatraz i Mossén estaven aturats fent el mateix que jo intentant buscar aixopluc. M'ha fet molta gràcia trobar-los, i més en condicions durilles (vull dir no habituals en nosaltres), però jo el que veia és que la tromba d'aigua anava in crecendo, així que gairebé sense saludar-nos els hi suggerit de tirar per lo que s'estava convertint en una riera ... cada cop més fort l'aigua queia amb molta intensitat, així que intentant tirar per no quedar-me glaçat he arribat a la Reixa, i he decidit tirar per bosc enlloc d'asfalt (em fa més por baixar per asfalt si està moll) ... ells han considerat tot just el contrari i ens hem tornat a separar (posterior trucada ha confirmat que tots hem arribat bé)

Com si portés una moto d'aigua he disfrutat com un kabronet ... vivers, Canyars i asfalt (no us dic com estava l'Avinguda Pineda) fins a casa on tot just per creuar l'autovia la roda davantera de la meva Scott ha perdut adherencia i he fotut una castanya contra la tanca del pont ... us puc assegurar que avui el casc m'ha tornat a salvar ... no l'arribo a portar ben lligat i em deixo el poc tarro que tinc allà ... 2 rascadetes sense importància i tira cap a casa on les meves donetes m'esperaven atentament amb tovalloles ...
Edito el post ara que recullo l'equip: HE PARTIT EL CASC !!! joder ....

Dutxa calenta i ... quins collons, un sol espatarrant ... en fi, hem aprofitat per sortir a l'exterior, greixar la bici i jugar una mica juntament amb la visita de Joan "Makinon" i descendència ...

Resum i curiositats:
- 2h27', 34kms, 1415 Kcal, 1 barreta nestle molt bona, 500cl aquarius i al arribar a casa fruita i ... dos donuts de xocolata arrebossats amb nocilla (va por tí David!!!).
- Segueixo tirant PhotoGps ... els que encara no "ho haveu vist!", és molt curiós localitzar la foto directament al mapa.

X.

2 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Ep!!! Què fàs menjant 2 donuts!!! Tiuuuu, que has de mantenir la línia!!!! Jajaja, ja et posaré a ratlla aquesta setmana al cycling :-))

Xavi "Kanyilles" dijo...

OSTIA! El Boss!!! tio, que t'has perdut per aquí??? Es un honor!! A veure si és veritat tio! ... avui si puc vindré a fer cinta ja saps pq, però demà estem puntuals sobre la bike ... per cert, quin numero de sessió és la de la xupeta que em vas deixar l'altre dia?