viernes, 6 de febrero de 2009

BlackMan vs. SuperMan


Segueixo recuperant poc a poc l' enyorat ritme ... aquesta setmana he pogut gaudir d'un parell de classes d'spinning de ma (o peus) del meu estimat profe/dj MA, cosa que suposo que haurà fet que el meu cos es vagi acostumant de nou als ritmes ... MA, ja trigues a renovar-me la music eh??? CRACK!

Sortida mandrosa degut a la boira/humitat però correcte ... he completat un parellet d'hores bones i un total de 32Kms que tot i que no han estat durs no deixen de comptar al meu acumulòmetre personal .... continueu llegint ...

Suposo que aquestes alçades us estareu preguntant sobre el títol del post ... jejeje ... bé podria haver estat qualsevol altre com "Posa el teu casc a prova", "La importància de portar el casc ben lligat", "Com provar si les ulleres són antirallades" o "Com partir un suport de gps en una bona òstia" ....  ja imaginareu per on van els trets ... no? Finalment el títol escollit ha estat aquest en clau d'humor: tots sabeu que normalment vaig de negre ... superman no era el meu heroi favorit de petit ja que jo era més d'spiderman per culpa del meu germà gran que tenia la col·lecció original ... però bé, avui m'he picat i gràcies a una distracció he volat més que superman SENSE PORTAR CAPA! ... en lo que els moteros podriem dir "la burra me ha sacado por encima de las orejas" ... 

Anant enganxat passant una trialereta que he baixat 1000 cops l'he subestimat i patint pel gps que pensava que queia he "punxat" i esgotat el recorregut de la forquilla èssent expulsat pel davant ... resultat: suport partit, gps volant fiuuuu ...., casco i ulleres posats a prova i tota la cama dreta magullada amb una trompada de les que foten història ... res greu però però segur que estaré tocat uns 4 o 5 dies ... així doncs he canviat d'itinerari doncs el dolor al pedalar anava "in crescendo" ... baixant per la carretera de Begues, Gavà i Passeig Marítim per "llanear" una mica de tornada cap a casa, on he aplicat gel i inclús voltarén gel veient que el tema podia empitjorar ...

Conclusions i comentaris: 
- no es pot badar!
- he trobat a pocs metres de l'òstia un forestal treient un arbre del camí i parant a xerrar em diu ... "no és plan que un biker es foti una castanya i l'àmbulància no hi pugui arribar" ... 
- no m'he trencat res i ja tinc ganes de tornar-hi ...
- Avui provo de pujar video gravat minuts abans de l'ostiot, a veure si rula ... (no es veu massa bé al passar-lo ... les pulsacions: 138ppm)

X. the BlackMan

2 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Si es que no es pot badar!! Jeje.
Prepara't que les noves sessions 2009 ja estan aquí! Dj MA ha tornat amb més canya que mai! (qué flipat que sóc, jeje)

Xavi "Kanyilles" dijo...

Vinga crack, gràcies per passar per aquí i ademés deixar un comentari, crack!

Estic ansiós per veure la central nuclear que muntem amb tot el tema suunto ... al final reventarem les màquines i la sala cremarà tipus Austràlia (pobre gent!)

Vinga, espero la teva music i la teva kanya (De música ;-D)

X.