jueves, 26 de febrero de 2009

Kastefa-Purgatori-Sant Climent-Sant Ramon-Cal Bori-Gavà-Hípica-Kastefa

Lectors,

pel títol ja us imagineu la petita gran sortida que he tingut el plaer de fer avui ... la veritat és que ha estat un regal ja que la temperatura i el cos m'han acompanyat en tot moment, però anem per parts:

Ja estava vestit de "carrer" que la dona em diu "marxa ara que arribaràs abans!" (pobre ... el que he fet ha estat allargar-me massa!). Total, que m'he enfundat la roba de cycling, bidons, Ipod (si, ja sé Miguel Àngel que per carretera res, però ho porto molt fluixet i en muntanya) gps-cam i cap al carrer! ... 

Pujant el Purgatori m'anava trobant bé i pensava en potser atacar les Runes d'Emprunyà agafant la via de la dreta tot just arribar a la Clota, però un cop a dalt he pensat en refer una mica la ruta que vam fer plegats els Vaselina, per qüestió de temps, així que travesso la carretera de Begues, pisteta cap a Torrelles, reculada (darrerament això és comú a les meves sortides), tobogans i cap al Puig D'Endí fent l'eslalom d'arbres ... arribant al punt que tant pica en Chrétien he agafat la pista/pedregal que ens va descubrir el nostre Sherpa l'altre dia ... collons, baixant hi ha feina i pedres eh?

Total, que em trobo a Sant Climent i veia Sant Ramon tant a prop que dic ... i si l'ataco?? va, que vaig bé de temps i de forces més o menys ... així que he creuat una espècie de riera que hi ha al costat de la carretera i collons ... m'he fotut al bosc per un caminet (per dir-lo d'alguna manera) no apte per Chrétiens (más que nada que en pantalón y manga corta hubieras salido más rascado que Rambo!) ... quina pèrdua de temps!!! arbres i més arbres caiguts ... així que trobar la pujada m'ha costat una bona estona de fer de Trencapins ... collons ... 

Ja encaminat he anat pujant i estava tot tant esplèndit que he tret el mobilako i he gravat una mica per deixar constància del dia ... aquí un tall apropant-me ...


Tall del trocet que hi ha tot just abans d'arribar ...




Un cop atacada la rampa final he arribat a Sant Ramon on la vista avui era espectacular ... és un moment que degut al dia, degut a l'hora i degut a la satisfacció personal et podries sentir com Dèu!. Aquí una mica de gravació:



Tornant al món terrenal ;-D he optat per baixar per l'altre via i intentant recordar el camí que havia agafat l'únic cop que he estat a Sant Ramon m'he fotut altre cop al bosc per no trobar pas ni sortida ... quina pèrdua de temps, el GPS no era de massa ajut i tot eren rascades i fins i tot la bici ha relliscat i s'ha emportat una castanya (collons, ja no canviava massa bé que ara ho fot pitjor!)
En definitiva, m'he tornat a posicionar i he retornat per carretera fins Sant Climent (d'aquí la giragonça de la ruta) on ja he tirat cap a Can Bori, Gavà, Hípica i Kastefa....

Total: 4h28' fins que he tornat a casa dels que realment he estat en moviment 3h46' ... un total de 46Kms i més de 2000 Kcal gastades ... (ara estic en mode "aspirador" jalant a sac ...). Aquí us deixo la ruta del wikiloc (per cert, partida pq el gps s'ha parat una estona ...)



Comentar que estaven arreglar el trocet asfaltat que hi ha quan surts de la pisteta de Torrelles i que també per entrar de Gavà a la Hípica ho han vallat i has de "perimetrejar" ... què cony deuen estar fent?. També comentar que em mereixo una bronca per "l'extended play" però que la dona és altament comprenssiva ... gràcies Sonia!

Au doncs, fins la propera!

X.


1 comentario:

Vaselina dijo...

menuda ruta, estoy impresionado.
nos vemos el domingo