lunes, 23 de febrero de 2009

Finalment ja tenim el video ...

Sou uns impacients! mentre jo estava intentant editar el video i l'ordenata s'encaparrava en donar pel sac, els de TV3 s'han avençat i m'han tret la feina del damunt ... així doncs ara ja podeu consultar el video a tv3 o aquí mateix (no és un link a ells, sino a la meva pàgina del bloc).

Espero que no sigui el darrer en penjar!!! Aquí el teniu: 

Laia  a TV3, programa "El Club", desfilant amb vestit rosa marca ESCADA.


Una abraçada

X.

4 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Jeje, no té res a envejar a les professionals. Qué maca que surt! Moltes felicitats Laia!!! (I als papis també, no sigui que agafin gelos, jeje)

Xavi "Kanyilles" dijo...

Gràcies xato ... ha sortit a la mare :-D ... ara miraré si has dedicat un post a les teves xancles noves, sino treure el fuet i et fotaré una tunda el proper dia que et vegi!!!! :-D

X.

Sergi dijo...

Ja t'he deixat un correu, però es que això no té preu...!!!! No ho havia vist encara...

Una abraçada

Xavi "Kanyilles" dijo...

I tant Sergi, no te preu ... en Raúl em va comentar que volia fer-se amb un projector i fer una passada en públic!! jejeje ... en fi, que no em veus cada dia babejant??? :-D

Vinga crack, una abraçada!

Ah! passa'm per mail el http vostre o el que em vas dir de youtube! please