viernes, 13 de febrero de 2009

ChestCam, 2on intent

Seguint amb el tema de la cam, eh Chrètien?

Avui la ChestCam ha estat "On Road" o "On Board" ... aprofitant la sortideta en solitari i sense masses agobios he provat la ChestCam sobre el terreny ... de la primera prova en asfalt he passat a gravar prop d'una horeta a partir de la Clota ... 

He intentat fer una Valbuena Curta, però després de baixar els tobogans vermells on són les roques foradades he trobat un gran pi tapant just el ramal que seguiem nosaltres, així que anant sol i ja no amb massa temps ni forces he reculat (collons, de pujada es fan durs els tobogans ...) i he tornat a marxar cap a la Clota per baixar per darrera del camp de tir i deixar glaçats tots els mocarrelos que vaig deixant (puto costipat!) ... deu ser l'edat però em torno més prudent.

Us deixo 3 talls que he extret de 57mins de gravació ... només dir que la traducció que fot tant el programa d'edició com el puto youtube fan que perdi bastant qualitat ... potser queden millor si els penjo directament al blogspot, però avui m'ha fotut mandra ...

Tall de la Clota


Tall des la pista vermella fins la carretera Sentiu


Pisteta anant cap a Torrelles






La veritat i com a resum és que estic bastant sorprés de l'invent:
1) no he de patir si cau o no cau del suport
2) no molesta en absolut, així em puc centrar en la conducció
3) autonomia d'una hora i qualitat suficient

Així doncs, keep the faith!

Aprofitar des d'aquí i animar a Miguel Àngel i en Ferran en la mitja marató de Gavà ... MA, el sub 20 ja és teu!!!

X.

3 comentarios:

Vaselina dijo...

xavi, está muy bien la grabación . el ángulo es mucho más interesante que la scientific mía. me gsta el hecho de que se puede ver el manillar.
si dices una valbuena corta, a qué te refieres?
la pista que va torellas, nosotros la llamamos la trialera de la rectoría, es uno de mis tramos favoritos. una pena de la puerta, la han instalado recientemente. alguna vez has intentado subir este camino, es igual de interesante.
por lo que veo, los que tenemoes que tener miedo somos nosotros..., vas superbien.
enfin, lo dicho, si te apatece salir con vaselina, el domingo a las 7:30 en can bou, justo en frente del kiosko en la rotondo en la calle pitort.

David "Mossèn" dijo...

Im-presionante! Me ha gustado mucho ver tranquilamente sentado delante del ordenados los tramos en los que tanto hemos disfrutado.

Especial comentario merece la bajada de la desfeta! Habrá que hacerla a rasssss!!!! Que no lo sabíamos!!!!

Xavi "Kanyilles" dijo...

C.,

lo que llamo valbuena corta es justamente la valbuena corta de hace dos años ... teníamos la ruta grabada y la repetimos tanto que nos quedó "grabada" en la cabeza ... básicamente es empalmar la pista de la rectoría que tu dices con la de los toboganes que digo yo ... y a partir de ahí ir tirando hasta que apareces en la famosa verja verde ... ya miraré en casa si tengo el gpx y te lo plasmo para que lo veas en el google earth ok? la de la rectoría no la he hecho nunca al revés ... apetece mucho hacerla en el sentido que sale en la grabación, más bajadilla ... jejeje.

Me pongo el despertador y se me veo con fuerzas me apunto ok? el colega que te conté de momento no me ha llamado y seguramente estará fuera (no le puedo llamar yo).


David,

tinc la gravació original senzera per si algun dia la vols revisar ... la qualitat és molt millor ...

Però si, fa gràcia reviure els trams passats eh?. La baixada de la desfeta: ja la buscaré algun dia ... per cert, has provat de treure el cul de la butaca i posar-lo sobre la bici? si pedalejes una mica ... et mous! és la òstia!

Ah, i encara que vagis d'incògnit ja conec el teu cotxe nou ...

Jejeje

X.