domingo, 22 de febrero de 2009

Vaselina, los 7 Jinetes ...

Un cop més, fantàstic ... val a dir que hem trobat a faltar en Jordi ... Jordi! avui m'han fet patir aquets cracks!!!

Trobada al club, punt habitual on ja he trobat a en Toni "el Barón " treient la bici del garatge, juntament amb el crack del Duathlon, Andrés, que ja només espanta de veure'l: energia pura, no hi ha rampa impossible per a ell. "Flying Jose", Dioni (ey vecino!), Joaquín (Sherrrrpaaaa!), Chrétien i jo mateix formàvem "Los 7 Jinetes y el apocalipsis de los árboles caidos" ... No cal dir que jo m'he excusat d'entrada pel meu baix estat físic en comparació de la resta del grup, però no ha servit de res ...  han sortit com un llampeg! A favor meu dir que jo avui he hagut de carregar amb el GPS, càmara de fotos, càmara de video  (Chrètien ha fallat avui!) ... i és clar, tot això és pes :-D kilos y kilos de més ...

Un cop més canvi de plans! Purgatori i ... "rehagamos la ruta que hicistes tú, Xavi, el jueves" ... aquesta gent no sé què esmorza ...  El purgatori sempre serà el purgatori i els del darrera feiem una mica la goma i anavem xerrant ... fins que han passat els motoristes passant de tot ... De tota manera i tornant al tema, potser algun dia haurem de fotre un control anti-doping perquè "la cabeza" aneu supersobrats (parlo dels nostres bikers) ... bé, esmorzen bocates inacabables de pinxos i botifarra, però jo crec que algo més porten (com diu Dioni "Teflon" ... i com apunta Jose "aparece en la cadena"! ... Com tireu!!!



En Chrétien ja explicarà a la seva crònica per on hem passat molt millor que jo ... jo us deixo unes fotos que demostren que el tema segons els trams estava complicat ... Andrés i en Trencapins fent els honors ... jeje ... pasé usted caballero! .... graciassss



Aquí teniu la ruta, que realment és el que em diu per on he passat, ja que jo els noms encara no els sé ... poc a poc i bona lletra! de moment ja he aprés Can Bori! :-D



Arribant a casa després de passar per la manguera he tret una mica la "handyCam" (qualsevol dia em foto una castanya) i he intentat gravar una mica fins que hi ha hagut la disolució del grup i fins diumenge que ve.




La resta de les fotos les teniu aquí amb el permís de Chrétien
22-02-2009 Purgatori-SantCliment-Kastefa

Total, 33kms en bona companyia, un solet molt bo i sobretot bon humor i bici! Apa, una abraçada per a tots i fins aviat ...

X.

No hay comentarios: